Farmec are o istorie pe piața locală de peste 130 de ani – peste un secol de tradiție și excelență în industria românească de cosmetice.
Începe povestea de succes a companiei Farmec
Sunt înființate la Budapesta laboratoarele Molnar Moser.
Se desprinde laboratorul Mol-Mos
la Cluj-Napoca
Anul care marchează începutul poveștii Farmec în România – din rețeaua Molnar Moser se desprinde laboratorul Mol-Mos la Cluj-Napoca.
Laboratorul Mol-Mos devine Fabrica de Produse Cosmetice
În cadrul procesului de naționalizare, laboratorul Mol-Mos devine Fabrica de Produse Cosmetice nr. 21 Cluj, în subordinea Ministerului Sănătății.
Se produce pentru prima dată laptele Doina
Începe producția laptelui Doina, unul dintre cele mai apreciate și vândute produse pentru curățarea tenului.
Fabricarea primelor creme Gerovital
Un moment important pentru companie, care a pus bazele unei noi etape: Liviu Turdean devine director şi Prof. Dr. Ana Aslan încredințează dreptul de producție a cremelor şi emulsiilor antirid Gerovital H3 companiei Farmec.
Producția primului spray în România
O premieră naţională – începerea procesului de fabricare a produselor sub formă de spray. Primele produse au fost deodorantul Triumf și spuma de ras Adam. Ulterior, gama a fost dezvoltată cu deodorantele Perla, Zefir, Cristal, Farmec.
Redenumirea fabricii în „Farmec”
Întreprinderea Industrială de Stat „Flacăra” devine Fabrica de Produse Cosmetice „Farmec”.
90% din necesarul de consum local este asigurat de Farmec
Producția Farmec asigură circa 90% din necesarul de consum local al perioadei respective.
Privatizare prin metoda MEBO
Compania se privatizează integral prin metoda MEBO, Farmec S.A. având în continuare capital 100% românesc. Ec. Liviu Turdean devine primul Director General ales de Adunarea Generală a Acţionarilor.
Inaugurarea platformei Dezmir
Este inaugurată platforma Dezmir, unde se vor produce primele deodorante din România, pe bază de propan butan, fabrica fiind considerată, la acea dată, cea mai mare din sud-estul Europei.
Deschiderea de reprezentanțe în cele mai importante orașe
Se pun bazele propriei rețele de distribuție la nivel național prin deschiderea de reprezentanțe în cele mai importante orașe ale țării.
Farmec devine unicul proprietar al mărcii Gerovital
Farmec preia integral drepturile de utilizare a mărcii Gerovital, pe care le împărțea până atunci cu Gerovital Cosmetics (Miraj).
Lansare gama Gerovital H3 Evolution
Lansarea gamei Gerovital H3 Evolution, gamă de top pe segmentul antirid în România.
Inaugurarea primului Atelier de Frumuseţe din ţară, la Cluj Napoca
Inaugurarea primul Atelier de Frumuseţe din ţară, la Cluj Napoca, unde sunt oferite tratamentele faciale și corporale în care se folosesc produsele Gerovital H3 Equilibrium.
Lansarea primei game de dermatocosmetice și de produse pentru bărbați
Lansarea primei linii de produse pentru bărbați, Gerovital H3 Men și a primei game de dermatocosmetice din portofoliu, Gerovital H3 Derma+.
Inaugurarea primului magazin Gerovital din țară, la Cluj-Napoca
Inaugurarea primului magazin Gerovital din țară, la Cluj-Napoca. Magazinele Gerovital au la bază conceptul unic de „Doctor în Frumuseţe”, creat în armonie deplină cu atributele brandului: inovaţie, încredere şi eficienţă. În cadrul centrelor Gerovital sunt comercializate produsele din portofoliul brandurilor Gerovital și Aslavital.
Lansare gama Gerovital Luxury
Lansarea primei game de cosmetice de lux, Gerovital Luxury.
50 de ani de excelență – Gerovital
Aniversarea Gerovital – 50 de ani de excelență românească în cosmetică.
Lansare gama Gerovital Beauty
Lansarea primei game de cosmetică decorativă, Gerovital Beauty.
Lansare campanie Unirea la Feminin
Lansarea campaniei Unirea la Feminin – cu ocazia aniversării Centenarului – manifestul Gerovital prin care româncele sunt încurajate să acorde sprijin femeilor din anumite comunități vulnerabile.
Lansare revista Gerovital
Lansarea revistei Gerovital, cu frecvență trimestrială, disponibilă în toate magazinele de brand și online.
Magazinul nr. 20
Inaugurarea celui de-al 20-lea magazin de brand Gerovital la Sibiu.
Lansare sistem de franciză pentru Gerovital
Lansarea sistemului de franciză pentru magazinele Gerovital, cu inaugurarea primului spațiu comercial la Bacău.
Lansare campanie „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”
Lansarea campaniei „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, un demers de responsabilitate socială pentru reciclarea ambalajelor produselor din portofoliul propriu.
Lansarea primei linii de Dezinfectanți
Este lansată gama de Dezinfectanți Farmec pentru uz personal și gama Dermofarm pentru uz medical și profesional, pe bază de alcool.