Site-ul este organizat în 9 categorii, fiind listate 400 de produse din 34 de game, pe care cei interesați le pot descoperi prin numeroasele opțiuni de căutare: în funcție de gamă, tip de ten, varsta, destinația produsului, oferte speciale, noutăți.
„Compania noastră a fost întotdeauna atentă la nevoile și cerințele consumatorilor, încercând să transforme pentru aceștia fiecare experiență Farmec într-o bucurie. De la lansarea website-ului, succesul acestuia a crescut constant. Produsele Farmec sunt din ce în ce mai căutate online, iar un număr considerabil de clienți aleg să le cumpere direct de pe platformă. De aceea, așa cum îmbunătățim în permanență fiecare produs, prin rețete noi, principii active noi și ingrediente atent selecționate, am decis să reorganizăm și website-ul companiei, astfel încât utilizarea sa să fie plăcută și eficientă. Deși de această dată schimbarea este vizibilă, lucram în permanență la îmbunătățirea modului de funcționare a site-ului, integrând noi funcționalități, pentru a ține pasul cu tendințele și cu cerințele clienților noștri”, a declarat Cristina Berdea, Manager de vânzări online.
În topul produselor cel mai des comandate de pe website, se află cele destinate îngrijirii tenului împotriva ridurilor: Fiole cu Colagen Aslavital, Fiolele cu Acid Hialuronic, Serul perfect anti-age și Crema antirid intens hidratantă SFP 10, din gama Gerovital H3 Evolution. De un mare succes se bucură și kitul de regenerare pentru păr Gerovital Tratament Expert, precum și produse din gamele Gerovital Plant și Gerovital H3 Derma+.
Website-ul funcționează atât ca magazin online și platformă corporate, cât și ca sursă de informare. Utilizatorii pot beneficia de testul Farmec, ale cărui rezultate îi ajută să aleagă produsele care li se potrivesc cel mai bine, iar în secțiunea “Sfatul specialistului Farmec”, primesc răspunsuri la întrebări despre produse și îngrijire, direct de specialistii Farmec. Totodată, website-ul pune la dispoziția vizitatorilor informații despre noutăți și tratamente, precum și sfaturi de îngrijire sub formă de tutoriale video.
Consumatorii găsesc informații atât despre produsele cosmetice, cât și despre cele din categoria de îngrijire a locuinței. Fiecare produs este prezentat alături de date privind modul de utilizare, sfaturi ale specialiștilor si pareri ale consumatorilor. De asemenea, în categoria “Promoții”, vizitatorii pot alege cele mai avantajoase oferte.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
Site: www.farmec.ro