Cluj-Napoca, 5 iulie 2011 – Conform studiului „Top 50 branduri fascinante din România”, Gerovital se plasează pe primul loc între mărcile din Transilvania incluse în clasamentul final.
Astfel, Gerovital devine “brandul fascinant” din portofoliul companiei FARMEC care are capacitate de a inova continuu și abilitatea de a provoca, brandul care inspiră încredere, pasiune, creativitate pentru cei peste 1100 de respondenţi.
„Includerea în topul celor mai fascinante branduri din România, ne bucură și ne onorează. Poziţia din top vine ca o confirmare a muncii noastre, o recunoaştere a efortului depus pentru ca Gerovital să fie un nume cu rezonanţă atât la nivel local, cât şi internațional”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Printre brandurile româneşti care apar în topul realizat de Unlock Market pentru revista Biz, se regăsesc şi alte opt mărci de renume – PRO TV, Murfatlar, Joe, ROM, Adevărul Holding, Napolact, Dorna şi Borsec.
Farmec a continuat să inoveze prin lansarea de noi produse şi extinderea constantă a gamelor comercializate astfel încăt să satisfacă la cel mai înalt nivel cerințele consumatorilor. De-a lungul timpului, produsele sub marca Gerovital au evoluat, conţinând în prezent gama consacrată Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan, noua gamă Gerovital H3 Evolution, dar şi produsele Gerovital Plant, care din acest an sunt la dispoziţia consumatorilor într-o formulă nouă, fără conservanţi, fără parabeni, cu extract organic de floare de colţ şi un complex de plante autohtone, recunoscute pentru beneficiile lor.
„În 2010, pe segmentul de îngrijire a feţei, brandul Gerovital s-a poziționat ca lider cantitativ cu o cotă de 16,10%. Scopul nostru este de a susţine în continuare creşterea imaginii brandului, care este deja prima alegere a multor consumatori români şi chiar a celor de peste hotare.”, a adăugat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Principalul obiectiv al studiului Unlock a fost acela de a defini noţiunea de brand fascinant şi de a evalua gradul de fascinaţie a unor branduri spontan listate şi nominalizate ca atare de către consumatori. Studiul s-a desfăşurat în două etape, prin interviuri telefonice, pe un eşantion de 600 de respondenţi şi, respectiv, 558 de respondenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 55 ani.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec Cluj-Napoca deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Astfel, Gerovital devine “brandul fascinant” din portofoliul companiei FARMEC care are capacitate de a inova continuu și abilitatea de a provoca, brandul care inspiră încredere, pasiune, creativitate pentru cei peste 1100 de respondenţi.
„Includerea în topul celor mai fascinante branduri din România, ne bucură și ne onorează. Poziţia din top vine ca o confirmare a muncii noastre, o recunoaştere a efortului depus pentru ca Gerovital să fie un nume cu rezonanţă atât la nivel local, cât şi internațional”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Printre brandurile româneşti care apar în topul realizat de Unlock Market pentru revista Biz, se regăsesc şi alte opt mărci de renume – PRO TV, Murfatlar, Joe, ROM, Adevărul Holding, Napolact, Dorna şi Borsec.
Farmec a continuat să inoveze prin lansarea de noi produse şi extinderea constantă a gamelor comercializate astfel încăt să satisfacă la cel mai înalt nivel cerințele consumatorilor. De-a lungul timpului, produsele sub marca Gerovital au evoluat, conţinând în prezent gama consacrată Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan, noua gamă Gerovital H3 Evolution, dar şi produsele Gerovital Plant, care din acest an sunt la dispoziţia consumatorilor într-o formulă nouă, fără conservanţi, fără parabeni, cu extract organic de floare de colţ şi un complex de plante autohtone, recunoscute pentru beneficiile lor.
„În 2010, pe segmentul de îngrijire a feţei, brandul Gerovital s-a poziționat ca lider cantitativ cu o cotă de 16,10%. Scopul nostru este de a susţine în continuare creşterea imaginii brandului, care este deja prima alegere a multor consumatori români şi chiar a celor de peste hotare.”, a adăugat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Principalul obiectiv al studiului Unlock a fost acela de a defini noţiunea de brand fascinant şi de a evalua gradul de fascinaţie a unor branduri spontan listate şi nominalizate ca atare de către consumatori. Studiul s-a desfăşurat în două etape, prin interviuri telefonice, pe un eşantion de 600 de respondenţi şi, respectiv, 558 de respondenţi cu vârste cuprinse între 18 şi 55 ani.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec Cluj-Napoca deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.