Meniu companie

Cifră de afaceri în creștere pentru Farmec Cluj-Napoca după primele 3 trimestre ale anului 2013

Cluj-Napoca, 29 octombrie 2013:
FARMEC a înregistrat o cifră de afaceri de 105 de milioane lei după primele nouă luni ale anului 2013, în creștere cu aproximativ 16% față de aceeași perioadă a anului trecut. Evoluția se aliniază procentului de creștere a vânzărilor înregistrat și în semestrul al doilea din acest an.
„Dacă la sfârșitul anului trecut am preconizat o creștere cu 10% pentru anul 2013, rezultatele obținute până acum ne motivează să fim optimiști și să ne creștem estimarea la 15%”, a afirmat Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „Această creștere dovedește că investițiile făcute în cercetare și în modernizarea liniilor de producție au cu adevărat rezultate. Mai mult decât atât, datorăm acest lucru și consumatorilor noștri, care au încredere în produsele Farmec și ne păstrează în preferințele lor”, adaugă acesta.
Compania a inaugurat în această lună cel mai nou magazin de brand al companiei, care face parte dintr-un proiect mai amplu şi anume Centrul de Frumusețe Farmec. Noul magazin a însemnat o investiție de peste 360.000 EUR și a fost special conceput pentru a cuprinde atât o zonă comercială, cât și un spațiu dedicat întâlnirilor consumatoarelor cu specialiștii Farmec.
De asemenea, la începutul lunii septembrie, Farmec, împreună cu partenerii săi din Ungaria, a deschis un nou magazin de prezentare în Budapesta, în cadrul căruia va funcţiona şi un salon de înfrumuseţare care va folosi exclusiv produse cosmetice profesionale ale companiei clujene.
Și în acest an, brandul Gerovital a fost numit lider în Topul produselor românești de îngrijire, conform studiului desfășurat de către compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz. Studiul a măsurat preferințele consumatorilor români și a luat în considerare gradul de încredere și implicarea emoțională față de un brand.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.
Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company