Farmec Cluj-Napoca a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 21 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009. De asemenea, primele luni ale anului au adus o creştere a producţiei fizice şi creşterea productivităţii muncii, datorate măsurilor adoptate pentru optimizarea normelor de producţie, reducerea stocurilor şi creşterea gradului de utilizare a utilajelor şi programelor de training derulate.
De la începutul anului, compania s-a concentrat asupra consolidării brandului Gerovital, prin lansarea pe piaţă a gamei revoluţionare Gerovital H3 Evolution, pentru care derulează în prezent o campanie de comunicare. În 2009, pe segmentul produselor de îngrijire facială, Gerovital a fost lider de piaţă în volum, cu o cotă de 12,45%. Gerovital, una dintre cele mai apreciate şi bine vândute mărci Farmec, este exportată în peste 20 de ţări din Europa, Asia şi America de Nord.
“Anul acesta vom susţine creşterea vânzărilor prin numeroase lansări şi extinderi de gamă şi prin consolidarea prezenţei pe canalele de distribuţie”, declară Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. “Vizăm menţinerea poziţiei pe piaţă, de lider pe diferite segmente, precum şi exploatarea mai intensă a pieţelor internaţionale, ceea ce ne-ar aduce o creştere a cifrei de export”.
Anul trecut, Farmec a fost lider de piaţă în volum, în categoria generală a produselor de îngrijire a tenului, cu o cotă cantitativă de 31,14% şi o cotă valorică de 18,71%, pe segmentul produselor depilatoare şi al cremelor de mâini şi de asemenea, lider în categoria produselor chimico-casnice – pe segmentul detartranţilor, atât valoric (40,4%) cât şi cantitativ (50,5%) şi al produselor de curăţare pentru bucătărie, valoric cu 62,3% şi cantitativ cu 57,3%.
De la începutul anului, compania s-a concentrat asupra consolidării brandului Gerovital, prin lansarea pe piaţă a gamei revoluţionare Gerovital H3 Evolution, pentru care derulează în prezent o campanie de comunicare. În 2009, pe segmentul produselor de îngrijire facială, Gerovital a fost lider de piaţă în volum, cu o cotă de 12,45%. Gerovital, una dintre cele mai apreciate şi bine vândute mărci Farmec, este exportată în peste 20 de ţări din Europa, Asia şi America de Nord.
“Anul acesta vom susţine creşterea vânzărilor prin numeroase lansări şi extinderi de gamă şi prin consolidarea prezenţei pe canalele de distribuţie”, declară Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. “Vizăm menţinerea poziţiei pe piaţă, de lider pe diferite segmente, precum şi exploatarea mai intensă a pieţelor internaţionale, ceea ce ne-ar aduce o creştere a cifrei de export”.
Anul trecut, Farmec a fost lider de piaţă în volum, în categoria generală a produselor de îngrijire a tenului, cu o cotă cantitativă de 31,14% şi o cotă valorică de 18,71%, pe segmentul produselor depilatoare şi al cremelor de mâini şi de asemenea, lider în categoria produselor chimico-casnice – pe segmentul detartranţilor, atât valoric (40,4%) cât şi cantitativ (50,5%) şi al produselor de curăţare pentru bucătărie, valoric cu 62,3% şi cantitativ cu 57,3%.