Farmec Cluj-Napoca a încheiat primele şase luni ale anului cu o cifră de afaceri de 42,5 milioane ron şi o creştere de 13% a vânzărilor pe piaţa internă, care constituie 90% din totalul vânzărilor Farmec. Pe canalele de distribuţie, compania a înregistrat creşteri semnificative, respectiv: o creştere de 24,86% pe canalul key account, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, 18,91% în farmacii, 10,28% în cabinetele cosmetice, în timp ce prezentă în comerţul tradiţional se menţine la nivelul lui 2008.
De la începutul anului, compania şi-a structurat departamentele de vânzări şi producţie pentru a asigura creşterea productivităţii, un rulaj mai mare, corelarea cât mai bună a producţiei cu vânzările şi o concentrare deosebită asupra pieţei interne.
Conform datelor companiei de cercetări de piaţă Nielsen, în categoria generală a produselor de îngrijire facială, Farmec deţine o cotă cantitativă de 30,93%, care poziţionează compania ca lider de piaţă, în timp ce în categoria produselor de îngrijire corporală, vânzările Farmec au înregistrat o creştere cantitativă de 15% şi o creştere valorică de 20%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Brandul Gerovital este lider de piaţă pe segmentul cremelor de faţă, deţinând o cotă cantitativă de 12,75%, în timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se menţine pe prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 15,48%. În categoria produselor de îngrijire corporală, Farmec ocupa poziţia de lider pe segmentul cremelor de mâini, cu o cotă cantitativă de 5,40%, cele mai bine vândute produse fiind crema de mâini cu glicerină şi cremele din gama Farmec.
Performanţe bune au înregistrat în primul semestru şi gamele lansate anul acesta – gama Aslavital Lift Instant, cu un complex de ingrediente unic în România, benzile depilatoare Farmec şi nouă gamă de plajă Gerovital Plant Sun, care au atins obiectivele de vânzări prevăzute. De asemenea, Farmec a înregistrat creşteri semnificative în grupa produselor casnico-chimice, pe segmentul detartranţilor şi al produselor de curăţare pentru bucătărie, gamele Nufăr şi Triumf menţinându-şi poziţia de lideri de piaţă, cu cote cantitative de 50,4%, respectiv 54,4%.
De la începutul anului, compania şi-a structurat departamentele de vânzări şi producţie pentru a asigura creşterea productivităţii, un rulaj mai mare, corelarea cât mai bună a producţiei cu vânzările şi o concentrare deosebită asupra pieţei interne.
Conform datelor companiei de cercetări de piaţă Nielsen, în categoria generală a produselor de îngrijire facială, Farmec deţine o cotă cantitativă de 30,93%, care poziţionează compania ca lider de piaţă, în timp ce în categoria produselor de îngrijire corporală, vânzările Farmec au înregistrat o creştere cantitativă de 15% şi o creştere valorică de 20%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Brandul Gerovital este lider de piaţă pe segmentul cremelor de faţă, deţinând o cotă cantitativă de 12,75%, în timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se menţine pe prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 15,48%. În categoria produselor de îngrijire corporală, Farmec ocupa poziţia de lider pe segmentul cremelor de mâini, cu o cotă cantitativă de 5,40%, cele mai bine vândute produse fiind crema de mâini cu glicerină şi cremele din gama Farmec.
Performanţe bune au înregistrat în primul semestru şi gamele lansate anul acesta – gama Aslavital Lift Instant, cu un complex de ingrediente unic în România, benzile depilatoare Farmec şi nouă gamă de plajă Gerovital Plant Sun, care au atins obiectivele de vânzări prevăzute. De asemenea, Farmec a înregistrat creşteri semnificative în grupa produselor casnico-chimice, pe segmentul detartranţilor şi al produselor de curăţare pentru bucătărie, gamele Nufăr şi Triumf menţinându-şi poziţia de lideri de piaţă, cu cote cantitative de 50,4%, respectiv 54,4%.