Farmec a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 4,6 milioane euro, în creştere cu 6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. De asemenea, în martie, cifra de afaceri a crescut cu 15% faţă de lună februarie.
Vânzările au înregistrat creşteri începând cu lună martie
Conform primelor rezultate, în martie, gamele Aslavital şi Farmec au înregistrat creşteri de 30%, respectiv 22,3% faţă de lună ianuarie. O evoluţie semnificativă au avut-o deodorantele pentru bărbaţi din gama Athos, care au înregistrat în primul trimestru al lui 2009 vânzări cantitative mai mari cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, rezultatele primului trimestru la gamele de produse Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec se menţin la acelaşi nivel.
În martie, vânzările au crescut faţă de începutul anului, creşterea fiind influenţată de lansarea unor produse noi şi de ofertele promoţionale constând în casete – cadou pentru sărbătorile de primăvară.
Lansările şi târgurile internaţionale de profil susţin perspectivele optimiste
Lansarea, la începutul lui martie, a gamei Aslavital Lift Instant, destinate îngrijirii antirid, a contribuit la evoluţia pozitivă a vânzărilor o dată cu debutul primăverii. În perioada 3-6 aprilie, Farmec a prezentat nouă gama la târgul internaţional Cosmoprof Worldwide Bologna, cea mai mare expoziţie din industria frumuseţii din lume, cu o tradiţie de peste 40 de ani. Farmec a fost pentru a doua oară consecutiv singura companie românească de cosmetice invitată să ia parte la acest eveniment. Compania a participat cu stând expoziţional propriu, prezentând produse din gamele Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Gerovital Plant Forţe, Aslavital şi Aslavital Lift Instant.
Multe dintre mărcile pe care le deţinem sunt cunoscute şi în afara ţării, făcând parte din producţia exportată în Europa, Asia şi America de Nord. Avem produse care se vând foarte bine peste graniţe, precum gama Gerovital, care reprezintă 80 % din exporturile noastre. Invitaţia de a participa pentru a doua oară la un astfel de eveniment este o recunoaştere a calităţii şi succesului acestor produse.
Târgul Cosmoprof Worldwide Bologna adună anual peste 2000 de expozanţi din domeniul industriei frumuseţii din întreaga lume, care îşi prezintă noutăţile şi iau parte la evenimentele organizate în cadrul expoziţiei.
Vânzările au înregistrat creşteri începând cu lună martie
Conform primelor rezultate, în martie, gamele Aslavital şi Farmec au înregistrat creşteri de 30%, respectiv 22,3% faţă de lună ianuarie. O evoluţie semnificativă au avut-o deodorantele pentru bărbaţi din gama Athos, care au înregistrat în primul trimestru al lui 2009 vânzări cantitative mai mari cu 21% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2008. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, rezultatele primului trimestru la gamele de produse Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec se menţin la acelaşi nivel.
În martie, vânzările au crescut faţă de începutul anului, creşterea fiind influenţată de lansarea unor produse noi şi de ofertele promoţionale constând în casete – cadou pentru sărbătorile de primăvară.
Lansările şi târgurile internaţionale de profil susţin perspectivele optimiste
Lansarea, la începutul lui martie, a gamei Aslavital Lift Instant, destinate îngrijirii antirid, a contribuit la evoluţia pozitivă a vânzărilor o dată cu debutul primăverii. În perioada 3-6 aprilie, Farmec a prezentat nouă gama la târgul internaţional Cosmoprof Worldwide Bologna, cea mai mare expoziţie din industria frumuseţii din lume, cu o tradiţie de peste 40 de ani. Farmec a fost pentru a doua oară consecutiv singura companie românească de cosmetice invitată să ia parte la acest eveniment. Compania a participat cu stând expoziţional propriu, prezentând produse din gamele Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Gerovital Plant Forţe, Aslavital şi Aslavital Lift Instant.
Multe dintre mărcile pe care le deţinem sunt cunoscute şi în afara ţării, făcând parte din producţia exportată în Europa, Asia şi America de Nord. Avem produse care se vând foarte bine peste graniţe, precum gama Gerovital, care reprezintă 80 % din exporturile noastre. Invitaţia de a participa pentru a doua oară la un astfel de eveniment este o recunoaştere a calităţii şi succesului acestor produse.
Târgul Cosmoprof Worldwide Bologna adună anual peste 2000 de expozanţi din domeniul industriei frumuseţii din întreaga lume, care îşi prezintă noutăţile şi iau parte la evenimentele organizate în cadrul expoziţiei.