Compania îşi menţine pozitia de lider de piaţă cantitativ în segmentul produselor de îngrijire facială şi al demachiantelor.
Cluj-Napoca, 8 noiembrie 2010 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 72 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi rămâne prima alegere a consumatorilor români, pe diferite segmente de piaţă. Rezultatele înregistrate se datorează în mare parte inovaţiilor de produs şi investiţiilor în marketing, compania lansând pe parcursul anului numeroase noutăţi.
Conform datelor companiei de cercetări de piaţă Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piaţă în segmentul de îngrijire facială, cu o cotă cantitativă de 25,78%. Brandul Gerovital a înregistrat, cumulat, o cotă cantitativă de 15,73% în segmentul produselor de îngrijire a feţei, menţinându-se lider de piaţă, şi o cotă valorică de 13,10%, în timp ce Laptele Doina este în continuare lider pe segmentul demachiantelor, cu o cotă cantitativă de 17,33%.
Gerovital H3 Evolution, gama lansată la începutul anului, a fost recompensată în octombrie, în cadrul “Premiilor Piaţa 2010”, cu premiul pentru cel mai bun produs nou în categoria de îngrijire personală, ca urmare a volumului şi valorii vânzărilor înregistrate după lansarea pe piaţă. Gama a fost bine primită şi pe pieţele externe şi reprezintă un element important în strategia de a creşte cifra de export în următorii ani, alături de alte noutăţi pe care compania le are în vedere.
“Ne-am consolidat poziţia pe diferite segmente, în ciuda faptului că efectele crizei asupra pieţei cosmetice şi comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta”, declară Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. “Ne-am construit strategia în jurul inovaţiei, aşa încât am ieşit pe piaţă cu numeroase noutăţi adaptate nevoilor consumatorilor români, care au fost foarte bine primite de piaţă. În acelaşi timp, eforturile de comunicare au fost mai intense anul acesta şi s-au reflectat în vânzări. În prezent derulăm, pentru gamă de îngrijire a părului Gerovital Plant Tratament, o nouă campanie integrată, care are o importanţă componenta online”.
Gama Gerovital Plant Tratament este lider de piaţă valoric la opt luni, în categoria tratamentelor pentru păr, cu o cotă de 16%. În segmentul cremelor de mâini, brandul Farmec ocupă, de asemenea, prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 26%. Farmec este lider de piaţă, în volum şi valoare, şi pe segmentul produselor de curăţare pentru bucătărie, cu produsele Triumf şi pe segmentul detartranţilor, cu brandul Nufăr.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător 100% românesc de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Obsesie şi Athos. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii, cum ar fi Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital.
Cluj-Napoca, 8 noiembrie 2010 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 72 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi rămâne prima alegere a consumatorilor români, pe diferite segmente de piaţă. Rezultatele înregistrate se datorează în mare parte inovaţiilor de produs şi investiţiilor în marketing, compania lansând pe parcursul anului numeroase noutăţi.
Conform datelor companiei de cercetări de piaţă Nielsen, raportate pentru intervalul ianuarie-august 2010, Farmec este lider de piaţă în segmentul de îngrijire facială, cu o cotă cantitativă de 25,78%. Brandul Gerovital a înregistrat, cumulat, o cotă cantitativă de 15,73% în segmentul produselor de îngrijire a feţei, menţinându-se lider de piaţă, şi o cotă valorică de 13,10%, în timp ce Laptele Doina este în continuare lider pe segmentul demachiantelor, cu o cotă cantitativă de 17,33%.
Gerovital H3 Evolution, gama lansată la începutul anului, a fost recompensată în octombrie, în cadrul “Premiilor Piaţa 2010”, cu premiul pentru cel mai bun produs nou în categoria de îngrijire personală, ca urmare a volumului şi valorii vânzărilor înregistrate după lansarea pe piaţă. Gama a fost bine primită şi pe pieţele externe şi reprezintă un element important în strategia de a creşte cifra de export în următorii ani, alături de alte noutăţi pe care compania le are în vedere.
“Ne-am consolidat poziţia pe diferite segmente, în ciuda faptului că efectele crizei asupra pieţei cosmetice şi comportamentului de consum au fost mai vizibile anul acesta”, declară Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca. “Ne-am construit strategia în jurul inovaţiei, aşa încât am ieşit pe piaţă cu numeroase noutăţi adaptate nevoilor consumatorilor români, care au fost foarte bine primite de piaţă. În acelaşi timp, eforturile de comunicare au fost mai intense anul acesta şi s-au reflectat în vânzări. În prezent derulăm, pentru gamă de îngrijire a părului Gerovital Plant Tratament, o nouă campanie integrată, care are o importanţă componenta online”.
Gama Gerovital Plant Tratament este lider de piaţă valoric la opt luni, în categoria tratamentelor pentru păr, cu o cotă de 16%. În segmentul cremelor de mâini, brandul Farmec ocupă, de asemenea, prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 26%. Farmec este lider de piaţă, în volum şi valoare, şi pe segmentul produselor de curăţare pentru bucătărie, cu produsele Triumf şi pe segmentul detartranţilor, cu brandul Nufăr.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător 100% românesc de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Obsesie şi Athos. Produsele Farmec sunt prezente în ţări de pe toate continentele lumii, cum ar fi Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale asupra mărcii Gerovital.