Cluj-Napoca, 24 noiembrie 2014: 1 Decembrie este un simbol al unității și identității naționale, iar Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, lansează „Pașaport Gerovital”, campania prin care românii pot fi acum mai aproape de compatrioții din afara țării și de simbolurile României.
Campania se va derula în perioada 1-3 decembrie, iar românii le pot face cadou rudelor sau prietenilor din străinătate produse 100% românești, beneficiind de transport gratuit, atât pentru comenzile efectuate din România, cât și pentru cele externe. Farmec a pregătit cu această ocazie produse în ediție limitată, casete cadou, dar și cele mai recent lansate game: Gerovital Perfect Look și Gerovital H3 Derma+.
Cei care doresc să suprindă persoanele dragi cu un cadou românesc trebuie sa acceseze www.farmec.ro. În cazul în care adresa poștală a destinatarului nu este cunoscută, Farmec pune la dispoziție un sistem prin care se poate trimite un mesaj pe adresa de e-mail a acestuia, urmând ca răspunsul cu adresa de livrare să ajungă automat la adresa de e-mail a persoanei care dorește să expedieze produsele.
Transportul gratuit este disponibil în România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxembrug, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.
Gerovital este cel mai cunoscut brand românesc de cosmetice de peste hotare și unul dintre cele mai apreciate de către români. De 45 de ani, când a fost lansat Gerovital, primul produs ati-age din lume, acest brand s-a reinventat continuu, lansând sute de produse destinate frumuseții și sănătății pielii și părului. Numai anul acesta, au fost lansate trei game noi – Gerovital H3 Men, Gerovital Perfect Look și Gerovital H3 Derma +, prima linie de produse dermatocosmetice din portofoliul Farmec.
La mulți ani românilor de pretutindeni!
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.
Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
Campania se va derula în perioada 1-3 decembrie, iar românii le pot face cadou rudelor sau prietenilor din străinătate produse 100% românești, beneficiind de transport gratuit, atât pentru comenzile efectuate din România, cât și pentru cele externe. Farmec a pregătit cu această ocazie produse în ediție limitată, casete cadou, dar și cele mai recent lansate game: Gerovital Perfect Look și Gerovital H3 Derma+.
Cei care doresc să suprindă persoanele dragi cu un cadou românesc trebuie sa acceseze www.farmec.ro. În cazul în care adresa poștală a destinatarului nu este cunoscută, Farmec pune la dispoziție un sistem prin care se poate trimite un mesaj pe adresa de e-mail a acestuia, urmând ca răspunsul cu adresa de livrare să ajungă automat la adresa de e-mail a persoanei care dorește să expedieze produsele.
Transportul gratuit este disponibil în România, Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxembrug, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, Slovacia, Slovenia și Suedia.
Gerovital este cel mai cunoscut brand românesc de cosmetice de peste hotare și unul dintre cele mai apreciate de către români. De 45 de ani, când a fost lansat Gerovital, primul produs ati-age din lume, acest brand s-a reinventat continuu, lansând sute de produse destinate frumuseții și sănătății pielii și părului. Numai anul acesta, au fost lansate trei game noi – Gerovital H3 Men, Gerovital Perfect Look și Gerovital H3 Derma +, prima linie de produse dermatocosmetice din portofoliul Farmec.
La mulți ani românilor de pretutindeni!
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.
Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company