Fanii produselor Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, au votat în proporție de 50% Gerovital Plant drept cea mai iubita lansare a companiei în anul 2016.
Peste 5000 de persoane au participat la sondajul realizat pe pagina de Facebook a companiei Farmec, 90% dintre respondenți fiind femei, iar 10% bărbați. Dintre aceștia, 45% au votat de pe desktop, iar 55% de pe dispozitive mobile.
“Gerovital Plant este un omagiu adus frumuseții româncelor și o dovadă a faptului că specialiștii Gerovital cunosc ce își doresc femeile, reușind mereu să le surprindă cu produse de calitate, ce răspund nevoilor lor. Gama are la bază uleiul organic din flori de mac și este creată special pentru menţinerea frumuseţii doamnelor, datorită compușilor benefici ce acționează activ asupra pielii lăsând-o catifelată şi hidratată. Prin această lansare ne-am dorit să le mulțumim româncelor pentru faptul că ne inspiră mereu în crearea celor mai iubite produse și să le încurajăm să își păstreze farmecul natural. Ne bucurăm că a fost o lansare atât de apreciată și le mulțumim tuturor celor care au votat în sondajul nostru, promițându-le, totodată, că vom continua și în 2017 să le aducem numeroase surprize”, a declarat Ioana Borza, Director de Marketing Farmec.
Lansată pe piață în luna martie 2016 prin campania “Secretul frumuseții româncelor”, Gerovital Plant conține conține o gamă variate de produse cosmetice pentru îngrijirea zilnică a tenului (lapte demachiant hidratant, loțiune tonică antioxidantă, apă micelară hidratantă, cremă microdermabraziune, cremă hidratantă, cremă antirid revitalizantă SPF10, cremă fermitate contur ochi, buze, cremă nutritivă multivitamine), a corpului (cremă restructurantă antivergeturi, cremă termică anticelulitică) și a părului (șampon hidratant, balsam hidratant).
Ingredientul de bază din fiecare produs este uleiul organic din flori de mac obţinut din petalele de Papaver rhoeas, plantă provenită din culturi organice, fără pesticide, ierbicide sau fertilizatori minerali.
Pe a doua poziție în topul preferințelor fanilor au fost lansarea Casetelor cadou de sărbători (16%) și cea a Cremei Gerovital H3 Classic pentru ten matur și uscat (16%), urmate de Nuanțatorul de față antiîmbătrânire SPF 50 Gerovital H3 Derma+ SUN (8%), gama Gerovital Sun (6%) și produsele depilatoare Farmec 2016 (5%).
Produsele din gama Gerovital Plant pot fi achiziționate din toate supermarketurile, hipermarketurile și magazinele de profil din țară, precum și din magazinele Farmec și Gerovital ale companiei. De asemenea, acestea pot fi comandate și din magazinul online www.farmec.ro.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: www.twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Site: www.farmec.ro