Relocarea reprezentanţei într-un spaţiu nou s-a realizat printr-o investiţie de 6,5 milioane lei.
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a inaugurat recent nouă reprezentanţă din Bucureşti, unul dintre cele mai importante centre din reţeaua de distribuţie a companiei. Lucrările la nouă clădire au debutat în 2007, depozitul şi corpul administrativ intrând în folosinţă în ianuarie 2010.
Investiţia de 6,5 milioane lei reprezintă un pas important în politica comercială de acoperire a pieţei interne şi aduce cu sine consolidarea relaţiilor cu distribuitorii din ţară, o mai bună activitate în depozit şi la livrare, accesul facil al camioanelor în zonă şi condiţii de lucru optime. Compania are în vedere modernizări similare şi pentru alte reprezentante din ţară, în anii următori.
În 2009, vânzările reprezentantei Bucureşti au reprezentat 30,7% din totalul vânzărilor interne. Vânzările naţionale s-au ridicat la un nivel de 83 milioane lei, cu 10,6% mai mult decât în 2008, creşterea datorându-se unei mai bune corelări a producţiei cu vânzările, lansării de noi produse şi promoţiei desfăşurate pentru gamă de produse AslaVital.
În categoria generală a produselor de îngrijire a tenului, Farmec a fost lider de piaţă în 2009, înregistrând o cotă cantitativă de 31,14% şi o cotă valorică de 18,71%. Pe segmentul cremelor de faţă, compania este de asemenea lider, cu un volum al vânzărilor de 36,40%. Performanţele bune se datorează şi faptului că Farmec şi-a consolidat anul trecut poziţia în principalele canale de distribuţie – farmacii, hipermarketuri şi magazine cosmetice.
În subcategoria produselor de demachiere, Farmec este lider de piaţă în 2009, cu o cotă cantitativă de 32,33%. Laptele Doina, principalul brand al Farmec pe acest segment şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă, fiind în continuare cel mai bine vândut produs de acest tip.
Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a inaugurat recent nouă reprezentanţă din Bucureşti, unul dintre cele mai importante centre din reţeaua de distribuţie a companiei. Lucrările la nouă clădire au debutat în 2007, depozitul şi corpul administrativ intrând în folosinţă în ianuarie 2010.
Investiţia de 6,5 milioane lei reprezintă un pas important în politica comercială de acoperire a pieţei interne şi aduce cu sine consolidarea relaţiilor cu distribuitorii din ţară, o mai bună activitate în depozit şi la livrare, accesul facil al camioanelor în zonă şi condiţii de lucru optime. Compania are în vedere modernizări similare şi pentru alte reprezentante din ţară, în anii următori.
În 2009, vânzările reprezentantei Bucureşti au reprezentat 30,7% din totalul vânzărilor interne. Vânzările naţionale s-au ridicat la un nivel de 83 milioane lei, cu 10,6% mai mult decât în 2008, creşterea datorându-se unei mai bune corelări a producţiei cu vânzările, lansării de noi produse şi promoţiei desfăşurate pentru gamă de produse AslaVital.
În categoria generală a produselor de îngrijire a tenului, Farmec a fost lider de piaţă în 2009, înregistrând o cotă cantitativă de 31,14% şi o cotă valorică de 18,71%. Pe segmentul cremelor de faţă, compania este de asemenea lider, cu un volum al vânzărilor de 36,40%. Performanţele bune se datorează şi faptului că Farmec şi-a consolidat anul trecut poziţia în principalele canale de distribuţie – farmacii, hipermarketuri şi magazine cosmetice.
În subcategoria produselor de demachiere, Farmec este lider de piaţă în 2009, cu o cotă cantitativă de 32,33%. Laptele Doina, principalul brand al Farmec pe acest segment şi-a menţinut poziţia de lider de piaţă, fiind în continuare cel mai bine vândut produs de acest tip.