Farmec Cluj-Napoca a încheiat primele patru luni ale anului ca lider de piaţă în categoria produselor de îngrijire facială, cu o cotă cantitativă de 30,93% şi o cotă de piaţă valorică de 18,27%. Pe segmentul cremelor de faţă, produsele Gerovital, Farmec şi Aslavital au însumat o cotă cantitativă de 26,69%, plasând Farmec în topul producătorilor de cosmetice, în timp ce pe segmentul demachiantelor, Farmec deţine o cotă cantitativă de 31,99% şi o cotă valorica de 21,27%.
Conform rezultatelor AC Nielsen, în categoria produselor de îngrijire corporală, vânzările Farmec au înregistrat o creştere cantitativă de 15% şi o creştere valorică de 20%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, consolidarea prezenţei Farmec în această categorie fiind datorată în principal rezultatelor înregistrate la cremele de mâini.
Brandul Gerovital este lider de piaţă pe segmentul cremelor de faţă, deţinând o cotă cantitativă de 12,75%, în timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se menţine pe prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 15,48%.
În categoria produselor body care, Farmec este lider de piaţă pe segmentul cremelor de mâini, cu o cotă cantitativă de 5,40%. Cremă de mâini cu glicerina, un produs tradiţional, se menţine în topul preferinţelor consumatorilor, alături de cremele din gama Farmec.
Pe toate segmentele, mărcile Farmec au înregistrat rezultate care le plasează în topul primelor 10 branduri din piaţă.
Din punct de vedere financiar, Farmec a încheiat primele 4 luni ale anului pe plus, cu o cifră de afaceri de 26,5 milioane RON reprezentând o creştere de 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Primele patru luni au indicat faptul că româncele îşi restabilesc priorităţile în ceea ce priveşte bugetul familial, dar nu renunţă la îngrijire personală şi la întreţinere. Am avut o politică de vânzări menită să valorifice potenţialul contextului economic actual, şi am ieşit pe piaţă cu o serie de produse noi, care au avut performanţe bune şi au antrenat vânzările întregului portofoliu. În plus, măsurile administrative juste pe care le-am luat – de menţinere a costurilor sub control şi de corelare strictă a producţiei cu vânzările – ne-au permis să păstrăm nivelul rezonabil al preţurilor la raft şi să conservăm loialitatea clienţilor chiar pe o piaţă cu turbulenţe.
Rezultatele înregistrate se datorează eforturilor companiei de a creşte vânzările, prin lansarea, în această primăvara, a unor produse şi oferte promoţionale noi, printre care gama Aslavital Lift Instant şi casetele-cadou, dar şi prin completarea unor game existente în portofoliu.
Conform rezultatelor AC Nielsen, în categoria produselor de îngrijire corporală, vânzările Farmec au înregistrat o creştere cantitativă de 15% şi o creştere valorică de 20%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, consolidarea prezenţei Farmec în această categorie fiind datorată în principal rezultatelor înregistrate la cremele de mâini.
Brandul Gerovital este lider de piaţă pe segmentul cremelor de faţă, deţinând o cotă cantitativă de 12,75%, în timp ce pe segmentul demachiantelor, laptele Doina se menţine pe prima poziţie, cu o cotă de piaţă cantitativă de 15,48%.
În categoria produselor body care, Farmec este lider de piaţă pe segmentul cremelor de mâini, cu o cotă cantitativă de 5,40%. Cremă de mâini cu glicerina, un produs tradiţional, se menţine în topul preferinţelor consumatorilor, alături de cremele din gama Farmec.
Pe toate segmentele, mărcile Farmec au înregistrat rezultate care le plasează în topul primelor 10 branduri din piaţă.
Din punct de vedere financiar, Farmec a încheiat primele 4 luni ale anului pe plus, cu o cifră de afaceri de 26,5 milioane RON reprezentând o creştere de 3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Primele patru luni au indicat faptul că româncele îşi restabilesc priorităţile în ceea ce priveşte bugetul familial, dar nu renunţă la îngrijire personală şi la întreţinere. Am avut o politică de vânzări menită să valorifice potenţialul contextului economic actual, şi am ieşit pe piaţă cu o serie de produse noi, care au avut performanţe bune şi au antrenat vânzările întregului portofoliu. În plus, măsurile administrative juste pe care le-am luat – de menţinere a costurilor sub control şi de corelare strictă a producţiei cu vânzările – ne-au permis să păstrăm nivelul rezonabil al preţurilor la raft şi să conservăm loialitatea clienţilor chiar pe o piaţă cu turbulenţe.
Rezultatele înregistrate se datorează eforturilor companiei de a creşte vânzările, prin lansarea, în această primăvara, a unor produse şi oferte promoţionale noi, printre care gama Aslavital Lift Instant şi casetele-cadou, dar şi prin completarea unor game existente în portofoliu.