Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, dezvoltă magazinul online și introduce noi servicii în cadrul platformei www.farmec.ro. Începând cu luna noiembrie, sunt disponibile serviciul gratuit de împachetare cadouri și achiziție a cardurilor de cadouri, implementate cu ocazia sărbătorilor de iarnă, urmând să fie disponibile pe tot parcursul anului.
Printre alte servicii și modificări comerciale aplicate în magazinul online al producătorului clujean de cosmetice se numără oferirea de transport gratuit în perioada Black Friday pentru comenzile achitate online, indiferent de valoarea acestora, și îmbunătățirea programului de fidelitate pentru clienții online. Conform noilor prevederi ale programului de fidelitate, valoarea reducerilor oferite consumatorilor a fost crescută până la 15%, pragul reducerilor fiind ridicat cu 5% față de trimestrul anterior.
“Alături de expansiunea din offline, dezvoltarea zonei de e-commerce este o direcție prioritară pentru Farmec. Extinderea și îmbunătățirea constantă a facilităților și serviciilor oferite, precum și disponibilitatea unei game tot mai largi de produse, ca urmare a noilor lansări de game, ne-au permis să stabilim un curs ascendent al vânzărilor online ale Farmec. În 2019, planificăm o nouă etapă în dezvoltarea platformei noastre digitale, prin relansarea sa într-un nou format, cât mai prietenos față de consumatori și în linie cu tendințele internaționale“, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.
Astfel, pentru orice comandă de produse cosmetice plasată online, consumatorii beneficiază de serviciul de împachetare și ambalare gratuită, transformând achiziția într-un cadou perfect pentru cei dragi, Mai mult, cadoul poate fi însoțit de o urare sau un mesaj aniversar. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, în mod special în perioada sărbătorilor de iarnă, acest serviciu este disponibil și în offline, în cadrul rețelei de magazine de brand Farmec și Gerovital.
Cardul Cadou Farmec este un alt beneficiu disponibil utilizatorilor platformei www.farmec.ro. Valoarea cardului variază de la 50 la 999 lei, în funcție de toate tipurile de venit, iar valabilitatea sa este de 6 luni, de la momentul emiterii sale în format electronic. Acesta poate fi utilizat pentru achiziția oricărui produs din portofoliul Farmec.
În ultimii doi ani, în contextul strategiilor de marketing digital, magazinul online a fost dezvoltat constant cu funcții și beneficii noi. Printre acestea se numără oferte promoționale disponibile exclusiv online, dezvoltarea rubricii Sfatul Specialistului, prin intermediul căreia consumatorii beneficiază de recomandări și asistență personalizată, facilitarea accesului la rubrica Scheme de întreținere personalizate, scăderea pragului de transport gratuit și alte avantaje unice oferite membrilor platformei.
Printre gamele din topul achizițiilor online se numără Gerovital H3 Evolution, Aslavital Mineralactiv, Gerovital Tratament Expert, Gerovital H3 Derma+.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În octombrie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 16 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/
Printre alte servicii și modificări comerciale aplicate în magazinul online al producătorului clujean de cosmetice se numără oferirea de transport gratuit în perioada Black Friday pentru comenzile achitate online, indiferent de valoarea acestora, și îmbunătățirea programului de fidelitate pentru clienții online. Conform noilor prevederi ale programului de fidelitate, valoarea reducerilor oferite consumatorilor a fost crescută până la 15%, pragul reducerilor fiind ridicat cu 5% față de trimestrul anterior.
“Alături de expansiunea din offline, dezvoltarea zonei de e-commerce este o direcție prioritară pentru Farmec. Extinderea și îmbunătățirea constantă a facilităților și serviciilor oferite, precum și disponibilitatea unei game tot mai largi de produse, ca urmare a noilor lansări de game, ne-au permis să stabilim un curs ascendent al vânzărilor online ale Farmec. În 2019, planificăm o nouă etapă în dezvoltarea platformei noastre digitale, prin relansarea sa într-un nou format, cât mai prietenos față de consumatori și în linie cu tendințele internaționale“, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.
Astfel, pentru orice comandă de produse cosmetice plasată online, consumatorii beneficiază de serviciul de împachetare și ambalare gratuită, transformând achiziția într-un cadou perfect pentru cei dragi, Mai mult, cadoul poate fi însoțit de o urare sau un mesaj aniversar. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor, în mod special în perioada sărbătorilor de iarnă, acest serviciu este disponibil și în offline, în cadrul rețelei de magazine de brand Farmec și Gerovital.
Cardul Cadou Farmec este un alt beneficiu disponibil utilizatorilor platformei www.farmec.ro. Valoarea cardului variază de la 50 la 999 lei, în funcție de toate tipurile de venit, iar valabilitatea sa este de 6 luni, de la momentul emiterii sale în format electronic. Acesta poate fi utilizat pentru achiziția oricărui produs din portofoliul Farmec.
În ultimii doi ani, în contextul strategiilor de marketing digital, magazinul online a fost dezvoltat constant cu funcții și beneficii noi. Printre acestea se numără oferte promoționale disponibile exclusiv online, dezvoltarea rubricii Sfatul Specialistului, prin intermediul căreia consumatorii beneficiază de recomandări și asistență personalizată, facilitarea accesului la rubrica Scheme de întreținere personalizate, scăderea pragului de transport gratuit și alte avantaje unice oferite membrilor platformei.
Printre gamele din topul achizițiilor online se numără Gerovital H3 Evolution, Aslavital Mineralactiv, Gerovital Tratament Expert, Gerovital H3 Derma+.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În octombrie 2018, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 16 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/