Meniu companie

Farmec lansează Gerovital Plant, prima gamă românească completă fără conservanţi

Noua gamă, formată din 12 produse pentru ten, corp şi păr, are la bază o formulă cu extract organic de floare-de-colţ şi este lipsită de parabeni şi alergeni.
Cluj-Napoca, 24 februarie 2011
–  Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează prima gama completă fără conservanţi – Gerovital Plant – dedicată femeilor cu vârste cuprinse între 20 şi 45 de ani. Formulările gamei au la bază extractul bio de floare-de-colţ, certificat ECOCERT Franţa şi complexul Herbatonic, compus din plante din flora transilvană.

Gerovital Plant conţine produse pentru faţă, corp şi păr, fiind o gamă de întreţinere completă, care valorifică extractele din plante şi are puternice proprietăţi de protecţie şi regenerare.
“Gerovital Plant este una dintre cele mai bine vândute game Farmec, contribuind an de an la poziţionarea noastră pe primul loc în  segmentul de îngrijire a feţei în România”, declară Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. “Succesul de care se bucură gama pe piaţă ne-a determinat să o extindem, să dezvoltăm  formule noi, dar şi să realizăm un design care să reflecte schimbarea.”
“În momentul în care am conceput această nouă gamă, am pornit în primul rând de la dorinţa tot mai pronunţată a femeilor de a utiliza produse naturale şi adaptate celor mai diverse nevoi ale pielii. Inovaţia pe care o aduce gama Gerovital Plant pe piaţa cosmetică din România a fost gândită pentru aceste femei, pentru care vrem să rămânem “deschizători de drumuri”.  Consumatoarele vor găsi în Gerovital Plant nu doar o gamă fără parabeni, ci o gamă completă fără conservanţi, 100% românească”, adaugă Ioana Borza.

Extractul bio de floare-de-colţ, obţinut din culturi controlate certificate BioSuisse, are rol cheie, datorită incontestabilelor sale proprietăţi de protecţie şi regenerare a pielii, fiind un ingredient activ care contracarează acţiunea distructivă declanşata de radicalii liberi asupra acidului hialuronic, fibrelor de colagen şi elastină proprii pielii.

Şi alte ingrediente naturale işi aduc aportul pentru o piele frumoasă şi sănătoasă:

  • Complexul Herbatonic conţine 20 de minerale, 10 vitamine şi 13 oligoelemente, având o contribuţie importantă în hidratarea, hrănirea şi remineralizarea pielii;
  • Ceramidyl-Omega este un ingredient activ complet, de origine vegetală, un amestec original de acizi graşi esenţiali (Omega 3, Omega 6, Omega 9) şi glico-ceramide pure. Acesta îmbunătăţeşte procesele de restructurare epidermică şi coeziunea între corneocite şi reface funcţia de barieră a pielii, care devine astfel mai puţin permeabilă pentru factorii de mediu nocivi. Ridurile sunt diminuate, sunt îmbunătăţite hidratarea, elasticitatea şi senzatia de confort a pielii;
  • Uleiurile vegetale de avocado, jojoba, germeni de grâu şi soia, ceara de albine şi untul de cacao  restabilesc bariera hidro-lipidică a pielii, previn procesele de îmbătrânire prematură cauzate de radicalii liberi, cresc elasticitatea, supleţea şi gradul de hidratare al pielii;
  • Vitaminele A şi E  îmbunătăţesc elasticitatea pielii şi previn procesele de îmbătrânire cutanată;
  • Aquaxylul este un ingredient hidratant de excepţie, un amestec de glucozide de origine naturală şi vegetală, fără conservanţi, fără alergeni şi fără organisme modificate genetic.

Pentru demachierea şi tonifierea tenului, gama oferă un Lapte demachiant, Tonic hidratant şi Demachiant delicat pentru ochi şi buze, în timp ce pentru îngrijirea feţei, gama include Crema Hidratantă, Crema nutritivă, Crema antirid, Serul contur pentru ochi şi buze şi Crema antiimperfecţiuni.
Setul de produse pentru întreţinerea pielii corpului –  Cremă anticelulitică, Cremă restructurantă antivergeturi -, şi cel pentru păr – Şampon şi Balsam hidratant – completează gama şi asigură un puternic efect hidratant.
Produsele sunt disponibile începând cu luna decembrie 2010, la preţuri cuprinse  între 12-20 lei.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital. Competitorii direcţi ai companiei sunt L’Oreal Paris, Beiersdorf , Unilever, Elmi Prodfarm, Johnson&Johnson.