Meniu companie

Farmec- primul brand românesc care îşi deschide porţile pentru Instagram!

Cluj-Napoca, 18 octombrie 2012 – În data de 22 octombrie 2012, onlinerii clujeni care folosesc aplicatia Instagram pe telefoanele mobile sunt aşteptaţi la Farmec pentru a surprinde “Spiritul Farmec”. Aceştia vor avea parte de un tur special care va include secţia de cosmetice, laboratorul de eficacitate sau laboratorul de cercetare, fiecare urmând să pozeze, folosindu-se de Instagram, ce consideră a fi spiritul Farmec. Fotografiile realizate prin Instagram vor fi uploadate pe conturile de social media ale participanților, prin intermediul hashtagului #spiritulfarmec.
Este pentru prima dată când un brand românesc îşi deschide porţile pentru un eveniment în cadrul căruia fotografiile vor fi realizate strict prin intermediul aplicaţiei Instagram.
Participanţii nu vor avea voie să facă poze decât folosindu-se de Instagram, iar cele mai bune fotografii vor fi expuse la Casa TIFF, în perioada 5 noiembrie – 14 noiembrie 2012 sub numele de Vernisaj Spiritul Farmec.
Competiţia foto va avea şi o miză, şi anume un premiu în valoare de 300 lei, care va fi acordat în produse Farmec, iar fotografia câştigătoare va fi expusă la loc de cinste, în sala de Expoziţii din cadrul companiei.
Preşedintele Juriului va fi Mircea Turdean, Director General Farmec, care va analiza şi puncta modul în care participanţii au reuşit să surprindă spiritul companiei, bloggerul Andrei Crivăț va juriza potențialul de viralizare al fotografiilor în mediul online, iar fotoreporterul Eugen Olariu va juriza compoziţia artistică.

Ce este Instragram?
Instagram este, în primul rând o aplicație, dar, de asemenea, este și o rețea de socializare. Aplicația Instagram poate fi instalată doar pe sistemele iOS și Android – adică pe telefoane smart și poate adăuga o varietate de filtre și efecte fotografiilor. De asemenea, te conectează pe rețeaua Instagram, unde ceilalți utilizatori pot vizualiza pozele tale. Toate acestea se întâmplă în telefonul sau tableta ta, iar pozele pot fi partajate și trimise pe facebook, twitter și alte rețele de socializare. Recent, rețeaua Instagram a fost achiziționată de către Facebook pentru 1 miliard de dolari.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
Contact Media
Alina Crancau
Specialist PR Online Farmec SA Cluj-Napoca 400616 Str. Henri Barbusse nr. 16 T +40-372-647.175 M +40-734-881.199 F +40-372-647.175 [email protected] | www.farmec.ro