Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă seria de inițiative dedicate publicului feminin prin campanii promoționale și cadouri în ediție limitată în luna martie. Cele două casete cu cele mai apreciate produse din gamele Gerovital Evolution și Gerovital Beauty sunt create special pentru domnișoarele și doamnele de toate vârstele și reprezintă o variantă ideală de cadou. Acestea completează rutina de îngrijire și de machiaj a femeii moderne, active, care dorește să-și pună în evidență frumusețea.
Primul cadou conține o apă micelară cu acid hialuronic, care curăță blând fața, ochii și buzele, lăsând pielea catifelată datorită filmului lăsat de acidul hialuronic, o mascara cu o pensulă versatilă ce oferă genelor volum și alungire și un creion dermatograf negru pentru un machiaj seducător. Cel de-al doilea cadou special include un program complet de 10 fiole cu acid hialuronic creat pentru toate tipurile de ten, un kit de sprâncene care conține 3 culori și o pensulă dublă, precum și o mascara pentru a completa machiajul ochilor.
„Ca în fiecare an, în luna dedicată femeiii, Farmec celebrează frumusețea autentică și oferă promoții speciale atât în magazinele de brand, cât și în magazinul online. Cunoscând necesitățile consumatorilor noștri, am creat variante de casete foarte atrăgătoare, atât din punct de vedere economic, cât și funcțional, folosind cele mai apreciate și dorite produse din gamele Gerovital Evolution și Gerovital Beauty. Acesta sunt prezentate într-un ambalaj elegant, perfecte pentru a fi oferite cadou unei persoane dragi”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec.
În perioada 1– 8 martie, Farmec oferă clientelor care achiziționează produse de minimum 50 de lei în cadrul rețelei de magazine naționale Farmec și Gerovital un mărțișor simbolic tip brățară. În magazine, consumatoarele pot beneficia permanent de servicii de dermoanaliză, consultații personalizate și ședinte gratuite de make-up în zona dedicată machiajului, în locațiile prevăzute cu acest serviciu.
Comenzile online din luna martie le aduc clienților premii garantate precum produse cadou din gamele Aslavital Mineralactiv, Gerovital Derma+ Premium Care, Gerovital Plant sau Gerovital Evolution. Special de 8 Martie, la achiziția a două cutii de fiole din gamele Premium Care, Aslavital și Gerovital H3 Retinol, consumatorii vor beneficia de o reducere de 30%, iar la produsele de make-up din gama Gerovital Beauty vor fi disponibile, de asemenea, reduceri de până la 30%. Pentru un plus de culoare, Farmec oferă 50% reducere pentru cel de-al doilea ruj Gerovital Beauty achiziționat de pe www.farmec.ro.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În ianuarie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media: Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Primul cadou conține o apă micelară cu acid hialuronic, care curăță blând fața, ochii și buzele, lăsând pielea catifelată datorită filmului lăsat de acidul hialuronic, o mascara cu o pensulă versatilă ce oferă genelor volum și alungire și un creion dermatograf negru pentru un machiaj seducător. Cel de-al doilea cadou special include un program complet de 10 fiole cu acid hialuronic creat pentru toate tipurile de ten, un kit de sprâncene care conține 3 culori și o pensulă dublă, precum și o mascara pentru a completa machiajul ochilor.
„Ca în fiecare an, în luna dedicată femeiii, Farmec celebrează frumusețea autentică și oferă promoții speciale atât în magazinele de brand, cât și în magazinul online. Cunoscând necesitățile consumatorilor noștri, am creat variante de casete foarte atrăgătoare, atât din punct de vedere economic, cât și funcțional, folosind cele mai apreciate și dorite produse din gamele Gerovital Evolution și Gerovital Beauty. Acesta sunt prezentate într-un ambalaj elegant, perfecte pentru a fi oferite cadou unei persoane dragi”, a declarat Tudor David, Director Marketing Farmec.
În perioada 1– 8 martie, Farmec oferă clientelor care achiziționează produse de minimum 50 de lei în cadrul rețelei de magazine naționale Farmec și Gerovital un mărțișor simbolic tip brățară. În magazine, consumatoarele pot beneficia permanent de servicii de dermoanaliză, consultații personalizate și ședinte gratuite de make-up în zona dedicată machiajului, în locațiile prevăzute cu acest serviciu.
Comenzile online din luna martie le aduc clienților premii garantate precum produse cadou din gamele Aslavital Mineralactiv, Gerovital Derma+ Premium Care, Gerovital Plant sau Gerovital Evolution. Special de 8 Martie, la achiziția a două cutii de fiole din gamele Premium Care, Aslavital și Gerovital H3 Retinol, consumatorii vor beneficia de o reducere de 30%, iar la produsele de make-up din gama Gerovital Beauty vor fi disponibile, de asemenea, reduceri de până la 30%. Pentru un plus de culoare, Farmec oferă 50% reducere pentru cel de-al doilea ruj Gerovital Beauty achiziționat de pe www.farmec.ro.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În ianuarie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media: Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro