Cluj-Napoca, 7 octombrie 2015: Potrivit celui mai recent studiu realizat de compania de cercetare Nielsen, Fiolele cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution ocupă prima poziție în topul produselor antirid pentru față din punct de vedere valoric.Astfel, cu o cotă de piață valorică* de 12% din total retail, produsele marca Gerovital își confirmă poziția de lider absolut în preferințele consumatorilor români.
Studiul a fost realizat în perioada ianuarie – august 2015, pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru categoriile cosmeticelor antirid dedicate îngrijirii feței și a măsurat valoarea de vânzare pe piața din România a acestui tip de produse, acoperind canalele Supermarket, Hipermarket, Discounter, Foodstores, Farmacii și Cosmetice.
Fiolele cu acid hialuronic Gerovital H3 Evolution au fost create de specialiștii Gerovital special pentru a ajuta tenul să facă față efectelor trecerii timpului. Având la bază o formulă inovatoare, produsul conține un ser bogat în Superoxid Dismutazǎ şi Acid Hialuronic pur şi liposomal, elemente unice cu efect intense de hidratare şi de netezire a ridurilor. Acidul Hialuronic pur acţionează dual, atât prin refacerea, cât și prin diminuarea pierderilor de apă, iar lipozomii cu Acid Hialuronic pătrund în piele şi umplu ridurile din interior, astfel încât ridurile şi liniile fine sunt mult diminuate. Folosite cu regularitate, fiolele cu acid hialuronic duc la reducerea vizibilă a ridurilor adânci. Acestea se aplică dimineaţa sau seara, în cure de câte 10 zile de tratament, prin aplicarea conţinutului unei fiole pe faţa proaspăt demachiată, prin masaj uşor. Pentru efecte de durată, tratamentul se utilizează lunar.
Gama Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan Evolution cuprinde produse care se adresează atât femeilor cu vârsta peste 30 de ani, cât şi celor de peste 45 de ani şi include creme hidratante și regenerante, creme antirid și antiage, tratamente corectoare ochi şi buze, seruri anti-rid şi produse pentru demachiere.
Toate produsele din gama Gerovital H3 Evolution pot fi achiziţionate la prețuri accesibile, inclusiv online pe site-ul www.farmec.ro.
*Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor antirid pentru ingrijirea fetei (pe piata din Romania, valoare vanzari pentru YTD Jun2015 (perioade cumulate Ianuarie 2015 – August 2015). (Copyright © 2015, The Nielsen Company.)
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.
Studiul a fost realizat în perioada ianuarie – august 2015, pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit pentru categoriile cosmeticelor antirid dedicate îngrijirii feței și a măsurat valoarea de vânzare pe piața din România a acestui tip de produse, acoperind canalele Supermarket, Hipermarket, Discounter, Foodstores, Farmacii și Cosmetice.
Fiolele cu acid hialuronic Gerovital H3 Evolution au fost create de specialiștii Gerovital special pentru a ajuta tenul să facă față efectelor trecerii timpului. Având la bază o formulă inovatoare, produsul conține un ser bogat în Superoxid Dismutazǎ şi Acid Hialuronic pur şi liposomal, elemente unice cu efect intense de hidratare şi de netezire a ridurilor. Acidul Hialuronic pur acţionează dual, atât prin refacerea, cât și prin diminuarea pierderilor de apă, iar lipozomii cu Acid Hialuronic pătrund în piele şi umplu ridurile din interior, astfel încât ridurile şi liniile fine sunt mult diminuate. Folosite cu regularitate, fiolele cu acid hialuronic duc la reducerea vizibilă a ridurilor adânci. Acestea se aplică dimineaţa sau seara, în cure de câte 10 zile de tratament, prin aplicarea conţinutului unei fiole pe faţa proaspăt demachiată, prin masaj uşor. Pentru efecte de durată, tratamentul se utilizează lunar.
Gama Gerovital H3 Prof. Dr. Ana Aslan Evolution cuprinde produse care se adresează atât femeilor cu vârsta peste 30 de ani, cât şi celor de peste 45 de ani şi include creme hidratante și regenerante, creme antirid și antiage, tratamente corectoare ochi şi buze, seruri anti-rid şi produse pentru demachiere.
Toate produsele din gama Gerovital H3 Evolution pot fi achiziţionate la prețuri accesibile, inclusiv online pe site-ul www.farmec.ro.
*Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail audit realizat pentru categoriile produselor antirid pentru ingrijirea fetei (pe piata din Romania, valoare vanzari pentru YTD Jun2015 (perioade cumulate Ianuarie 2015 – August 2015). (Copyright © 2015, The Nielsen Company.)
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 30 țări.