Meniu companie

Gerovital direcționează 1% din vânzarea produselor sale în scopul pregătirii Echipei Olimpice a României pentru Jocurile Olimpice din 2012

Bucureşti, 17 octombrie 2011 – Gerovital, cel mai puternic brand românesc de cosmetice, va direcţiona, în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011, 1% din vânzarea produselor sale către Echipa Olimpică a României. Banii vor fi folosiţi pentru pregătirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc în 2012 la Londra. Este primul pas al campaniei "Hai să aducem România acasă" care îşi propune să readucă în atenţia românilor valorile autohtone autentice. Decizia vine după recentul parteneriat strategic încheiat cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) în urma căruia Gerovital a devenit sponsor principal al Echipei Olimpice a României și susținător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.
"Hai sa aducem România acasă" este o scrisoare deschisă trimisă de brandul Gerovital către toţi românii. Campania Gerovital a fost gândită pentru a sensibiliza românii în vederea sprijinirii şi recunoaşterii valorilor româneşti actuale şi tradiţionale. Mircea Eliade, Constantin Brâncuşi, Henri Coandă sunt doar câteva personalităţi care au construit istoria şi care merită recunoaşterea valorii lor. Ana Aslan, inventatorul Gerovital, se numără printre marile personalităţi româneşti care au contribuit la crearea imaginii pozitive a României peste graniţă. Combinaţia optimă între tradiţie şi inovaţie specifică Gerovital face din acesta un produs geriatric brevetat în peste 30 de țări.” a declarat Mircea Turdean, Director General FARMEC. "Hai să aducem România acasă" este o transpunere în fapt a misiunii sociale a mărcii Gerovital, aceea de a susține valorile românești, atât în țară cât și în străinătate”, a adăugat Mircea Turdean.
De-a lungul timpului, marca Gerovital a evoluat continuu din dorinţa de a fi mereu cu un pas înaintea inovaţiei în sectorul produselor destinate îngrijirii personale. Gamele de produse participante la campania “Hai sa aducem România acasă” sunt: Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital BodySlim și Gerovital Plant balsamuri de buze.
Conform datelor furnizate de Nielsen, în primele 8 luni ale anului 2011, în categoria produselor de îngrijire a feței, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cotă de piață cantitativă de 25,7%, urmată de companii multinaționale. Valoric, Farmec se poziționează pe locul al II-lea, cu o cotă de piață de 18,5%. În același timp, brandul Gerovital, în segmentul de îngrijire a feței, înregistrează o cotă de piaţă cantitativă de 14,1%.
Pentru mai multe detalii accesați: www.aducemromaniaacasa.ro
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm contactați:
FARMEC
Mariana Sinitaru
Marketing Specialist
E-mail: [email protected]
eventures
Adriana Chiper
Senior PR & Media Relations Manager
E-mail: [email protected]

Despre Farmec SA Cluj-Napoca

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în țări din Europa, Asia și America de Nord, unele dintre principalele piețe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite și țări din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.