Meniu companie

Gerovital este sponsor principal al Echipei Olimpice a României

București, 26 septembrie 2011. Gerovital, cel mai puternic brand românesc de cosmetice, a încheiat cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) un parteneriat pe termen lung, devenind astfel sponsor principal al Echipei Olimpice a României și susținător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012.
Parteneriatul este justificat de misiunea socială a mărcii Gerovital de a susține valorile românești, atât în țară cât și în străinătate.
„Spiritul olimpic românesc poate să-și continue tradiția doar ajutat de comunitatea economică printr-un sprijin, care, istoria a dovedit-o, este mutual avantajos. În cazul de față, asistăm la o asociere care nu numai că ne onorează, dar ne și obligă să aducem acasă cât mai multe medalii: Gerovital este una dintre puținele mărci românești recunoscute de la Londra la New York, Tokio sau Istanbul, alături de nume sonore românești care au făcut și fac istorie, cum ar fi Nadia Comăneci, Iolanda Balaș, Ivan Patzaichin, Violeta Beclea Szekely, Elisabeta Lipă, Laura Badea sau Sandra Izbașa.” a declarat Ioan Dobrescu, secretar general COSR.
„Farmec, prin brandul său Gerovital, a decis să se alăture Echipei Olimpice a României deoarece valorile mărcii sunt apropiate spiritului olimpic în general și valorilor românești, în particular. Ne dorim ca sprijinul nostru să-i ajute pe sportivi să-și împlinească visul de a fi cei mai buni dintre cei buni, de a fi numărul unu. De asemenea, atât Echipa Olimpică precum și Gerovital au fost și ne dorim să fie în continuare cărți de vizită naționale pentru toți românii, motive de mândrie pentru apartenența la un set de valori respectate oriunde pe mapamond.” a declarat Mircea Turdean, director general FARMEC.
În 2010, pe segmentul produselor de îngrijire a feței, în topul producătorilor, compania Farmec s-a plasat pe locul I, cu o cotă de piață cantitativă de 26,02%, urmată de companii multinaționale. Valoric, Farmec se poziționează pe locul II, cu o cotă de piață de 20,64%. Brandul Gerovital a înregistrat în 2010 o cotă de piaţă de 16,10%, fiind lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a feţei.
Pentru detalii suplimentare, vă rugăm contactați:
FARMEC
Mariana Sinitaru

Marketing Specialist FARMEC
E-mail: [email protected]
Telefon: 0734.881.400
eventures
Adriana Chiper

Senior PR & Media Relations Manager
E-mail: [email protected]

Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în țări din Europa, Asia și America de Nord, unele dintre principalele piețe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite și țări din Europa, cum sunt Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.