Produsele Farmec au fost deosebit de apreciate în cadrul unui eveniment internaţional organizat de France Telecom în Polonia.
Orange România a selectat trei dintre cele mai cunoscute branduri româneşti: Gerovital, Dacia şi Rom pentru a fi prezente în cadrul standului dedicat României la un târg internaţional de idei desfăşurat în Polonia, la sfârşitul lunii noiembrie.
Tema acestuia a fost inovaţia la nivel de grup France Telecom şi au fost prezenţi reprezentanţi din aproape toate ţările Europei: Franţa, Spania, Polonia, Belgia, etc. Evenimentul a beneficiat de prezenţa a câteva sute de participanţi.
Farmec Cluj – cel mai mare producător român de cosmetice – a fost prezent la eveniment cu gama Gerovital H3 Evolution, gama cosmetică revoluţionară care are ca acţiune încetinirea proceselor de îmbătrânire a pielii. Potrivit reprezentaţilor Orange România, produsele Gerovital au fost foarte apreciate, şi mai mult, erau deja cunoscute de reprezentanţii France Telecom din Franţa, Polonia, Spania şi din alte ţări participante.
Deşi produsele Gerovital H3 Evolution au fost prezente în standul României alături de alte două branduri de prestigiu 100 % româneşti – Dacia şi ROM – s-au bucurat de cel mai mare succes din partea vizitatorilor, fiind apreciate pentru acţiunea revoluţionară anti age.
Gama Gerovital H3 Evolution a primit, în luna noiembrie, distincţia pentru cel mai bun produs cosmetic lansat în 2010, în cadrul galei de decernare a Premiilor Piaţa, ediţia a V-a, devansând concurenţi că L’Oreal (Codul Tinereţii), Henkel şi Procter&Gamble. Gerovital H3 Evolution foloseşte complexul revoluţionar anti-îmbătrânire SOD-Tylagen-GP4G, care acţionează la nivel celular pentru atenuarea ridurilor, regenerarea colagenului responsabil de elasticitatea pielii şi reînnoirea energiei celulelor. Gama conţine zece produse structurate pe două grupe de vârstă, care sunt perfect adaptate nevoilor pielii. Eficienţa acestora a fost testată senzorial şi instrumental în cadrul Laboratoarelor Dermscan Franţa.
În intervalul ianuarie-august 2010, brandul Gerovital a fost lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, înregistrând o cotă cantitativă de piaţă de 15,73%, cu un maxim de 19,17% atins în perioada mai – iunie.
Orange România a selectat trei dintre cele mai cunoscute branduri româneşti: Gerovital, Dacia şi Rom pentru a fi prezente în cadrul standului dedicat României la un târg internaţional de idei desfăşurat în Polonia, la sfârşitul lunii noiembrie.
Tema acestuia a fost inovaţia la nivel de grup France Telecom şi au fost prezenţi reprezentanţi din aproape toate ţările Europei: Franţa, Spania, Polonia, Belgia, etc. Evenimentul a beneficiat de prezenţa a câteva sute de participanţi.
Farmec Cluj – cel mai mare producător român de cosmetice – a fost prezent la eveniment cu gama Gerovital H3 Evolution, gama cosmetică revoluţionară care are ca acţiune încetinirea proceselor de îmbătrânire a pielii. Potrivit reprezentaţilor Orange România, produsele Gerovital au fost foarte apreciate, şi mai mult, erau deja cunoscute de reprezentanţii France Telecom din Franţa, Polonia, Spania şi din alte ţări participante.
Deşi produsele Gerovital H3 Evolution au fost prezente în standul României alături de alte două branduri de prestigiu 100 % româneşti – Dacia şi ROM – s-au bucurat de cel mai mare succes din partea vizitatorilor, fiind apreciate pentru acţiunea revoluţionară anti age.
Gama Gerovital H3 Evolution a primit, în luna noiembrie, distincţia pentru cel mai bun produs cosmetic lansat în 2010, în cadrul galei de decernare a Premiilor Piaţa, ediţia a V-a, devansând concurenţi că L’Oreal (Codul Tinereţii), Henkel şi Procter&Gamble. Gerovital H3 Evolution foloseşte complexul revoluţionar anti-îmbătrânire SOD-Tylagen-GP4G, care acţionează la nivel celular pentru atenuarea ridurilor, regenerarea colagenului responsabil de elasticitatea pielii şi reînnoirea energiei celulelor. Gama conţine zece produse structurate pe două grupe de vârstă, care sunt perfect adaptate nevoilor pielii. Eficienţa acestora a fost testată senzorial şi instrumental în cadrul Laboratoarelor Dermscan Franţa.
În intervalul ianuarie-august 2010, brandul Gerovital a fost lider de piaţă pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, înregistrând o cotă cantitativă de piaţă de 15,73%, cu un maxim de 19,17% atins în perioada mai – iunie.