Cluj-Napoca, 17 septembrie 2012 – Gerovital ocupă locul I în Topul produselor de îngrijire, conform rezultatelor făcute publice de către Unlock Market Research pentru revista Biz. Evaluarea nu s-a făcut din perspectiva financiară, ci din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate, acordată de către consumatori.
Mai mult, Gerovital ocupă locul doi în Top 50 branduri româneşti, înregistrând un salt de două poziţii faţă de ediţia de anul trecut a topului. Alături de Gerovital, topul include alte două branduri aflate în portofoliul companiei Farmec Cluj-Napoca: Farmec (locul 12) şi Doina (locul 38).
De la lansarea sa din 1967, brandul Gerovital a evoluat continuu, sub umbrela lui aflându-se astăzi produse inovatoare, cu formulări deosebite.
„Suntem onoraţi să ne aflăm pe podiumul celor mai puternice branduri româneşti, întrucât părerea consumatorilor este cel mai relevant etalon pentru activitatea oricărei companii. Ne mândrim cu o evoluţie pozitivă de la an la an, atât din punct de vedere comercial, cât şi al aprecierii tot mai mari de care ne bucurăm din partea consumatorilor. Le mulţumim pe această cale tuturor celor care ne-au trimis mesaje şi s-au implicat în toate demersurile derulate sub brandul Gerovital, în mod special pe parcursul campaniei «Hai să aducem România acasă!», a declarat Mircea Turdean, Directorul General al companiei Farmec Cluj-Napoca.
Rezultatele studiului pot fi citite integral în a treia ediţie a cărţii „50 cele mai puternice branduri româneşti”.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
Mai mult, Gerovital ocupă locul doi în Top 50 branduri româneşti, înregistrând un salt de două poziţii faţă de ediţia de anul trecut a topului. Alături de Gerovital, topul include alte două branduri aflate în portofoliul companiei Farmec Cluj-Napoca: Farmec (locul 12) şi Doina (locul 38).
De la lansarea sa din 1967, brandul Gerovital a evoluat continuu, sub umbrela lui aflându-se astăzi produse inovatoare, cu formulări deosebite.
„Suntem onoraţi să ne aflăm pe podiumul celor mai puternice branduri româneşti, întrucât părerea consumatorilor este cel mai relevant etalon pentru activitatea oricărei companii. Ne mândrim cu o evoluţie pozitivă de la an la an, atât din punct de vedere comercial, cât şi al aprecierii tot mai mari de care ne bucurăm din partea consumatorilor. Le mulţumim pe această cale tuturor celor care ne-au trimis mesaje şi s-au implicat în toate demersurile derulate sub brandul Gerovital, în mod special pe parcursul campaniei «Hai să aducem România acasă!», a declarat Mircea Turdean, Directorul General al companiei Farmec Cluj-Napoca.
Rezultatele studiului pot fi citite integral în a treia ediţie a cărţii „50 cele mai puternice branduri româneşti”.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company