Meniu companie

Gerovital Plant Cremă Hidratantă este Produsul Anului 2011 în România

Cluj-Napoca, 14 iulie 2011 – Brandul Gerovital a primit o nouă confirmare a aprecierii de care se bucură în rândul consumatorilor români, aceştia desemnând Crema Hidratantă Gerovital Plant Produsul Anului, în categoria “Cremă de față”.
Crema Hidratantă Gerovital Plant este singurul produs românesc care a fost premiat în cadrul Produsul Anului 2011.

Rezultatul astfel obținut este și o consecință a cercetării continue și inovației permanente, care plasează brandul Gerovital ca „deschizător de drumuri” pe segmentul produselor de îngrijire a tenului. Inovația noii game constă în formulările fără conservanţi, fără parabeni, cu extract organic de floare de colţ şi un complex de plante autohtone, recunoscute pentru beneficiile lor. În urma evaluării instrumentale, rezultatele au relevat faptul că, folosind Crema Hidratantă Gerovital Plant, nivelul de hidratare a crescut cu până la 49,4% după o oră de la prima aplicare.
“Satisfacţia şi părerea consumatorilor sunt elemente cheie pentru orice producător de bunuri de larg consum. Această recunoaştere vine atât ca o satisfacţie profesională a întregii echipe, cât şi ca o reafirmare a renumelui unei game de produse româneşti care se bucură de aprecierea consumatorilor. Tocmai din acest motiv, am lansat o pagină dedicată tuturor celor care folosesc Gerovital, prin care dorim să mulţumim consumatorilor noştri şi prin intermediul căreia îi invităm să ne împărtăşească experienţele, impresiile şi părerile despre Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.

Pagina „Și eu folosesc Gerovital!” poate fi accesată la adresa www.gerovital.ro.

Brandul Gerovital s-a dezvoltat constant de-a lungul timpului, reunind în prezent gamele Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant, Gerovital Plant Stop Acnee, Gerovital Plant Tratament, Gerovital Sun, Gerovital Body Slim, Gerovital Plant Forte, Gerovital Plant Balsam de Buze.
 

„În perioada ianuarie-aprilie 2011, pe segmentul de îngrijire a feţei, brandul Gerovital a înregistrat o cotă de piaţă de 13,5% cantitativ, respectiv 12,2% valoric. Evoluţia Gerovital este și un rezultat direct al politicii de dezvoltare a companiei Farmec, axată pe inovaţie şi extinderea constantă a gamelor de produse comercializate.”, a adăugat Mircea Turdean, Directorul General al Farmec Cluj-Napoca.
Proiectul Produsul Anului a început în 1987, în Franţa, în următorii ani extinzându-se în peste 35 de ţări precum: SUA, Africa de Sud, India, Brazilia, Marea Britanie, Spania, Italia şi multe altele. În România, Produsul Anului se află la cea de-a treia ediţie, reunind alegerile a 4000 de respondenţi, în cadrul unui studiu de piaţă desfăşurat de către Dedicated Research.

Despre Farmec SA Cluj-Napoca
În prezent, Farmec SA Cluj-Napoca deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.