„Este foarte important pentru noi ca fete să fim conştiente de farmecul nostru natural şi să ştim cum să-l punem în valoare, iar produsele Farmec Natural cu ulei de argan, aloe vera și gălbenele sunt exact ingredientul de care avem nevoie”, a mărturisit Giulia. „Sunt o mare admiratoare a brandurilor româneşti, în special a celor cu istorie bogată – aşa cum este Farmec. Iar noua lor gamă, pe care o recomand cu toată încrederea, este ceea ce trebuie pentru îngrijirea de zi cu zi a fiecăreia dintre noi”, a adăugat ea.
„Îndrăgostește-te de viață a fost titlul pe care l-am simțit imediat ca fiind cel mai potrivit pentru Farmec Natural”, a povestit Ioana Borza, Marketing Manager Farmec. „Sunt produse excelente pentru îngrijirea de fiecare zi, ale căror ingrediente naturale sunt o combinație de plante recunoscute de sute de ani pentru calitățile lor excepționale. Sunt produse care s-au născut din dorința de a ne apropia de esența farmecului feminin. Iar Giulia, prin felul ei de a fi, este alegerea perfectă pentru a reprezenta femeia pentru care viața împlinită este definită de echilibru și naturalețe”, a mai spus Ioana Borza.
Împreună cu apariția noii game Farmec Natural și alegerea Giuliei ca ambasador, Farmec a lansat un spot tv și un website dedicat – www.farmecnatural.ro, unde sunt disponibile foarte multe detalii despre toate produsele, informații despre îngrijirea zilnică, promoții și concursuri. Mai mult decât atât, printr-un concurs organizat pe pagina de Facebook a Farmec, fiecare femeie are șansa să apară în videoclipul pe care Giulia îl pregătește pentru melodia „Îndrăgostește-te de viață”.
Gama Farmec Natural are la bază extracte şi uleiuri naturale de gălbenele, argan şi aloe vera și conține produse de îngrijire destinate tuturor tipurilor de ten, de la cel sensibil și uscat până la tenul gras/mixt, dar și produse pentru îngrijirea pielii și a părului. Noua gamă nu conţine parabeni sau uleiuri modificate genetic, au parfumuri hipoalergenice și sunt testate dermatologic şi microbiologic.
Produsele pot fi achiziționate din farmacii, magazine tradiţionale, în supermarketuri, hipermarketuri, precum şi on-line pe site-ul www.farmec.ro.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter:https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company