Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, pătrunde pe piaţa cosmeticelor de lux şi lansează prima sa gamă din acest segment – Gerovital Luxury. Gama valorifică o strategie anti-age unică, care integrează întârzierea îmbătrânirii celulare şi neutralizarea efectelor provocate de stresul fizic şi emoţional.
Gerovital Luxury este prima gamă de lux din portofoliul Farmec, producătorul clujean mizând pe puterea şi încrederea consumatorilor în brandul Gerovital, odată cu penetrarea acestui segment de piaţă.
„Ritmul de creştere al segmentului cosmeticelor de lux este de două ori mai rapid decât cel al pieţei în ansamblul său. Consumatorii românii au cheltuit în 2016 circa 83 de milioane de euro pe cosmetice şi parfumuri de lux, în creştere cu peste 10% faţă de anul 2015. Această orientare, amplificată de tendinţele internaţionale de creştere a consumului pentru produsele de lux şi premium a stat la baza direcţiei noastre strategice de a pătrunde pe acest segment. Ţintim către extinderea acestei categorii, care este a doua ca importanţă pe piaţă, după segmentul mass-market. Astfel, gama Gerovital Luxury a valorificat expertiza brandului Gerovital în materie de creare a produselor antirid, reprezentând o încununare de excepţie a activităţilor de cercetare, dezvoltare şi de marketing, demarate în ultimii ani. Linia integrează descoperirile ştiinţifice de vârf din medicina regenerativă şi, datorită eficienţei, performanţei şi autenticităţii sale, suntem siguri că vom deveni un jucător important pe această categorie”, a declarat Ioana Borza, Director Marketing al Farmec.
Poziţionarea pe segmentul de lux a gamei este reflectată atât de ingredientele de ultimă generaţie optim dozate, formulările spectaculoase cât şi de ambalajul premium, care are la bază un design minimalist, elegant şi rafinat.
Prima gamă de lux Gerovital a fost dezvoltată pe baza ultimelor descoperiri din medicina avangardistă regenerativă şi utilizează ingrediente ultra-active, ce revitalizează proteinele tinereţii şi cresc longevitatea celulară, aducând o infuzie de tinereţe şi frumuseţe tenului.
Linia este formată din douăsprezece produse revoluţionare, foarte concentrate, care aplicate în cantităţi mici, asigură beneficii vizibile imediat, cu efecte de durată. Aceasta a fost concepută sub forma unui tratament complex de îngrijire: curăţare, tonifiere, hidratare, lifting, albire, antirid şi regenerare.
Noile produse se adresează persoanelor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 55 de ani, care sunt foarte bine informate în legătură cu ultimele tendinţe din domeniul îngrijirii personale, acordă o atenţie deosebită caracteristicilor specifice ale unui produs şi experienţei personale cu brandul.
Întreaga gamă Gerovital Luxury este disponibilă exclusiv în cele 12 magazine de brand Gerovital, magazinele Farmec şi în magazinul online www.farmec.ro. Decizia de a distribui noile produse doar pe canalele proprii ale Farmec se conformează strategiei companiei de a oferi beneficii exclusive consumatorilor şi prevede oferirea unei experienţe senzoriale unice şi unui confort absolut în utilizare tuturor celor care vor achiziţiona produsele din noua gamă.
În luna mai, producătorul clujean a pătruns pe segmentul premium, prin lansarea primei sale game de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ Premium Care.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În 2017, Farmec marchează 50 de ani de la prima industrializare a cremei Gerovital. În ultimii ani, brandul Gerovital a deţinut în mod constant primele locuri în topuri importante, aducând în palmaresul companiei numeroase premii şi distincţii.
La finalul lunii octombrie 2017, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 12 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (3 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț și Galați.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec
Site şi magazin online: www.farmec.ro