Cluj-Napoca, 13 mai 2013: Farmec și-a dorit dintotdeauna să fie mereu alături de femei, ajutându-le să se mențină tinere și frumoase. Campania Românce cu Farmec și-a propus exact acest lucru: să pună în valoare româncele care reușesc să fie adevărate eroine în viața lor de zi cu zi și să creeze o platfomă de dialog între acestea și Farmec.
Lansată la începutul lunii martie, ecoul produs de campanie până acum în online a fost impresionant. Peste 100 posturi, precum și numeroase dialoguri purtate “în direct” prin intermediul social media, au transformat deja campania Românce cu Farmec într-o poveste de succes, așa cum ne-au indicat măsurătorile Mediabrief, partenerii companiei pentru această campanie. Dar, deși desfășurată preponderent online, Românce cu Farmec a cuprins și interacțiunea directă și discuțiile într-un cadru relaxat cu femeile care folosesc și îndrăgesc produsele companiei clujene. O astfel de discuție a avut loc ieri, la Cluj, unde peste 20 de femei s-au întâlnit cu echipa entuziastă de la Farmec și cu bloggerițele-ambasadoare ale campaniei, și au stat de vorbă despre ce înseamnă a fi cu adevărat o româncă cu farmec.
În ambianța primitoare a unui bistro clujean prima întâlnire din cadrul campaniei Românce cu Farmec a fost presărată cu veselie și surprize. Bloggerițele ambasadoare le-au povestit invitatelor despre ceea ce înseamnă pentru ele această campanie. Fiecare a avut câte o poveste despre cum le-a ajutat să afle mai multe despre ele însele, dar și despre cum prietenele și cititoarele lor s-au bucurat să-și redescopere calitățile deosebite și puterea interioară.
„Întâlnirile cu femeile care folosesc produsele Farmec sunt pentru noi adevărate surse de energie și de creativitate”, a povestit Ioana Borza, Marketing Manager Farmec. „Părerile acestora sunt prilej de bucurie și mândrie, datorită experiențelor pozitive pe care le au cu produsele noastre, cât și pentru că generează idei noi și ne inspiră de fiecare dată să fim inovatori și să răspundem chemării româncelor cu produse din ce în ce mai bune. După succesul acestei întâlniri, suntem nerăbdători să ne cunoaștem și prietenele din celelalte orașe din țară”, a mai adăugat Ioana Borza.
Și pentru că Românce cu Farmec este despre femeia modernă și mereu în armonie cu ea însăși și cu universul care o înconjoară, noutățile au fost și de această dată la loc de cinste. Echipa Farmec a vorbit despre lansarea Fiolelor cu colagen din gama ASLAVITAL Mineralactiv, care hidratează și tonifică pielea, atenuează ridurile, contribuind în același timp la păstrarea aspectului tânăr și sănătos al tenului. În premieră, invitatele au avut ocazia să testeze și noua colecție de oje care va fi lansată luna aceasta, Farmec Collection, oje în culori super-moderne, de la albastrul cerului sau verdele crud, la nuanțe intense de corai, roșu sau violet, culori perfecte pentru sezonul de vară și care aduc aminte de petrecerile la piscină.
„Sunt foarte fericită că am avut ocazia să particip la această întâlnire şi să cunosc echipa Farmec. Eu am crescut cu produsele Farmec. Atât mama, cât şi bunica le-au folosit şi mi-au transmis şi mie aceeaşi iubire”, a menționat Cristina Cărăbuş, una dintre invitatele la întâlnire.
Până la următoarele întâlniri, care se vor desfășura în Oradea, Timișoara și București, concursul online de pe platforma www.romancecufarmec.ro continuă, cititoarele putând încărca o poză, împreună cu răspunsul la întrebarea „Cum ai descrie o femeie cu farmec?”. În fiecare lună, compania premiază cea mai votată poză cu produse Farmec, iar la finalul campaniei vom desemna „cea mai fermecătoare româncă”. Marele premiu al femeii desemnate „cea mai fermecătoare româncă” va consta într-o excursie de Dragobete 2014, oferită de partenerul nostru, Eximtur.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter:https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
Lansată la începutul lunii martie, ecoul produs de campanie până acum în online a fost impresionant. Peste 100 posturi, precum și numeroase dialoguri purtate “în direct” prin intermediul social media, au transformat deja campania Românce cu Farmec într-o poveste de succes, așa cum ne-au indicat măsurătorile Mediabrief, partenerii companiei pentru această campanie. Dar, deși desfășurată preponderent online, Românce cu Farmec a cuprins și interacțiunea directă și discuțiile într-un cadru relaxat cu femeile care folosesc și îndrăgesc produsele companiei clujene. O astfel de discuție a avut loc ieri, la Cluj, unde peste 20 de femei s-au întâlnit cu echipa entuziastă de la Farmec și cu bloggerițele-ambasadoare ale campaniei, și au stat de vorbă despre ce înseamnă a fi cu adevărat o româncă cu farmec.
În ambianța primitoare a unui bistro clujean prima întâlnire din cadrul campaniei Românce cu Farmec a fost presărată cu veselie și surprize. Bloggerițele ambasadoare le-au povestit invitatelor despre ceea ce înseamnă pentru ele această campanie. Fiecare a avut câte o poveste despre cum le-a ajutat să afle mai multe despre ele însele, dar și despre cum prietenele și cititoarele lor s-au bucurat să-și redescopere calitățile deosebite și puterea interioară.
„Întâlnirile cu femeile care folosesc produsele Farmec sunt pentru noi adevărate surse de energie și de creativitate”, a povestit Ioana Borza, Marketing Manager Farmec. „Părerile acestora sunt prilej de bucurie și mândrie, datorită experiențelor pozitive pe care le au cu produsele noastre, cât și pentru că generează idei noi și ne inspiră de fiecare dată să fim inovatori și să răspundem chemării româncelor cu produse din ce în ce mai bune. După succesul acestei întâlniri, suntem nerăbdători să ne cunoaștem și prietenele din celelalte orașe din țară”, a mai adăugat Ioana Borza.
Și pentru că Românce cu Farmec este despre femeia modernă și mereu în armonie cu ea însăși și cu universul care o înconjoară, noutățile au fost și de această dată la loc de cinste. Echipa Farmec a vorbit despre lansarea Fiolelor cu colagen din gama ASLAVITAL Mineralactiv, care hidratează și tonifică pielea, atenuează ridurile, contribuind în același timp la păstrarea aspectului tânăr și sănătos al tenului. În premieră, invitatele au avut ocazia să testeze și noua colecție de oje care va fi lansată luna aceasta, Farmec Collection, oje în culori super-moderne, de la albastrul cerului sau verdele crud, la nuanțe intense de corai, roșu sau violet, culori perfecte pentru sezonul de vară și care aduc aminte de petrecerile la piscină.
„Sunt foarte fericită că am avut ocazia să particip la această întâlnire şi să cunosc echipa Farmec. Eu am crescut cu produsele Farmec. Atât mama, cât şi bunica le-au folosit şi mi-au transmis şi mie aceeaşi iubire”, a menționat Cristina Cărăbuş, una dintre invitatele la întâlnire.
Până la următoarele întâlniri, care se vor desfășura în Oradea, Timișoara și București, concursul online de pe platforma www.romancecufarmec.ro continuă, cititoarele putând încărca o poză, împreună cu răspunsul la întrebarea „Cum ai descrie o femeie cu farmec?”. În fiecare lună, compania premiază cea mai votată poză cu produse Farmec, iar la finalul campaniei vom desemna „cea mai fermecătoare româncă”. Marele premiu al femeii desemnate „cea mai fermecătoare româncă” va consta într-o excursie de Dragobete 2014, oferită de partenerul nostru, Eximtur.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter:https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company