Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, organizează noi acțiuni de donații în luna septembrie, în cadrul campaniei de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”, programată pe tot parcursul Anului Centenarului. De data aceasta, beneficiarele donațiilor au fost localnicele din Măgoaja, din nordul județului Cluj-Napoca, urmând ca la finalul acestei luni să aibă loc o nouă acțiune, demarată în colaborare cu Asociația Speranța pentru copii, adresată publicului feminin din centrele de plasament din Brașov. Astfel, numărul beneficiarelor campaniei a atins, în 9 luni, 380 femei din categorii defavorizate.
MAI MULTE DETALIIPresa
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță că rețeaua celor 16 magazine de brand Gerovital a înregistrat o cifră de afaceri de peste 13 milioane de lei (2.8 milioane Euro), în doar 2 ani de la înființare. De la începutul anului 2018, au avut loc 3 inaugurări naționale, rețeaua de magazine Gerovital ajungând astfel la 16 unități, de la deschiderea primului magazin din România, în septembrie 2016.
MAI MULTE DETALIIFarmec, cel mai important producător român de cosmetice, încheie primul semestru al anului 2018 cu o cifră de afaceri de 116 milioane lei (aproximativ 25 milioane Euro) și raportează o creștere cu 10% față de aceeași perioadă din 2017.
MAI MULTE DETALIIFarmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă să se implice activ în susținerea evenimentelor culturale, alăturându-se în calitate de partener al noii ediții a Festivalului Cerbul de Aur, care se va desfășura între 29 august – 2 septembrie, la Brașov.
MAI MULTE DETALIIFarmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță deschiderea unui nou magazin Gerovital la Constanța, la mai puțin de o lună de la ultima inaugurare din Cluj-Napoca. Acesta este cel de-al doilea spațiu Gerovital din Constanța, primul fiind inaugurat în anul 2016.
MAI MULTE DETALIIFarmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță că brandul Gerovital își menține poziția de lider de piață pe segmentul produselor antirid. Fiolele cu Acid Hialuronic 5% Gerovital H3 Evolution ocupă prima poziție în categoria personalizată a produselor pentru îngrijirea feței, segmentul antirid, deținând o cotă de piață valorică de 13.6%, conform datelor Nielsen*.
MAI MULTE DETALIIFarmec, cel mai mare producător român de cosmetice, marchează deschiderea celui mai nou magazin Gerovital din Cluj-Napoca printr-un eveniment special, în cadrul căruia vor fi organizate demonstrații gratuite de machiaj și multe alte surprize, pregătite pentru toți vizitatorii magazinului.
MAI MULTE DETALIIFarmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță lansarea gamelor pentru îngrijirea unghiilor Farmec Tratament Expert și Ultrarezistent în noi forme de prezentare, îmbunătățite din punct de vedere design și ambalaj. În urma procesului de modernizare, au fost păstrate formulele produselor, care au câștigat de-a lungul timpului încrederea și aprecierea românilor.
MAI MULTE DETALIIFarmec, cel mai important producător român de cosmetice, deschide un nou magazin Gerovital la Cluj-Napoca, cel de-al doilea centru inaugurat în acest an. Liderul local de produse cosmetice continuă să extindă strategic rețeaua națională de magazine Gerovital, aceasta ajungând la un număr total de 15 unități la nivel de țară.
MAI MULTE DETALIIFarmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă parteneriatul cu Electric Castle, acesta fiind cel de-al doilea an consecutiv în care brandul Gerovital este alături de fanii festivalului. La ediția din acest an, Gerovital pune frumusețea pe note muzicale, oferind tuturor participanților surprize și experiențe inovatoare, pline de culoare, direct din pavilionul WeShowCase.
MAI MULTE DETALII