Meniu companie

Presa

28 iunie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță primele rezultate ale campaniei de responsabilitate social corporativă „Unirea la feminin”, prin care contribuie la ridicarea nivelului de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România. Până în acest moment al campaniei, au fost întreprinse trei acțiuni de donații, de pe urma cărora au beneficiat 240 de românce, din cinci localități din țară – Câmpia Turzii, Turda, Filiași, Craiova și Iași.

MAI MULTE DETALII
8 iunie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își menține poziția de lider pe segmentul în plină ascensiune al produselor depilatoare, deținând în 2017 o cotă de 48,4% în valoare și de 50,9% în volum*, conform datelor Nielsen. Gama Farmec Depilatoare se situează în ultimii ani pe prima poziție a acestui segment, cele mai vândute produse fiind benzile și cremele depilatoare, alternative rapide din punct de vedere utilizare

MAI MULTE DETALII
8 iunie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță că, pentru al doilea an consecutiv, brandul Gerovital a fost desemnat „Produsul anului”. Gama Gerovital H3 Hyaluron C, lansată în noiembrie 2017, a fost declarată câștigătoare la categoria “Îngrijirea feței”. Aceasta s-a evidențiat față de competiție din perspectiva unui set de atribute precum inovația, atractivitatea și gradul de satisfacție oferit consumatorilor.

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, integrează principiile medicinei regenerative de avangardă în producția proprie, continuând astfel activitățile de inovare ale portofoliului de produse. Descoperirile recente în această ramură a medicinei au fost valorificate în crearea gamei Gerovital Luxury, prima pe segmentul de lux al companiei.

“Medicina regenerativă de avangardă și beneficiile acesteia sunt tot mai apreciate la nivelul comunității internaționale de specialitate, iar descoperirile ultimelor cercetări în domeniu accentuează potențialul major al acestei științe în tratamentele cosmetice. Medicina regenerativă a pielii, spre exemplu, urmărește ameliorarea manifestărilor îmbătrânirii fiziologice ale tenului, înscrise în programul nostru genetic, dar și prevenirea deteriorării calității pielii, cauzată de factorii de agresiune externă precum radiațiile UV, factorii climatici sau alimentația necorespunzătoare. Astfel, gama Gerovital Luxury a fost dezvoltată pe baza tehnicilor de regenerare celulară și a sinergiei dintre ingredientele revoluționare din natură. Suntem primul producător din țară care încorporeză acest concept și vom continua seria inovațiilor Farmec prin extinderea portofoliului de produse, în conformitate cu cele mai noi tendințe din domeniul cosmetic”, a declarat Sofia Irimie, Șef Departament Cercetare Farmec.

Bazându-se pe tehnicile medicinei regenerative, Gerovital Luxury valorifică o strategie anti-aging unică, ce contribuie la reducerea manifestărilor îmbătrânirii fiziologice ale pielii şi la neutralizarea efectelor provocate de stresul fizic şi emoţional.
Gama utilizează câteva ingrediente inovatoare, revoluționare în industria de frumusețe. Printre acestea se numără uleiul Lakesis, care are rolul de a întârzia îmbătrânirea celulară programată genetic și extractul de Neuropfroline, care reglează răspunsul celulelor pielii la stresul emoțional și fizic.

Astfel, uleiul Lakesis crește sinteza proteinelor tinereții (Klotho și Foxo) la nivelul celulelor țesutului conjunctiv, reactivează procesele de detoxificare celulară, stimulează activitatea celulară și promovează procesele de tonifiere a dermei. În timp ce extractul Neuropfroline (extract de indigo sălbatic) stimulează eliberarea de endorfine cu acțiune calmantă, care mențin sub control nivelul de stres și restabilesc starea de echilibru a pielii.
La dezvoltarea gamei Gerovital Luxury, au colaborat timp de peste 2 ani, specialiști din multiple arii de expertiză, printre care cercetători din industria cosmetică, farmaciști, medici și ingineri chimiști.

Produsele din gamă se adresează persoanelor cu vârste cuprinse între 25 şi 55 de ani și sunt disponibile în rețeaua de magazine de brand Farmec și Gerovital și în magazinul online www.farmec.ro.

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, susține valorile și frumusețea autentică prin campanii promoționale dedicate consumatorilor care trec pragul magazinelor Farmec și Gerovital, dar și hypermarketurilor partenere. Pe durata lunii martie, admiratorii brandurilor din portofoliul Farmec vor beneficia de reduceri la produsele lor preferate, iar posesorii cardului de fidelitate care vor achiziționa casete sau borsete cadou, vor fi răsplătiți cu surprize și cadouri oferite de consultanții de frumusețe prezenți în magazine.

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere a vânzărilor pe piața externă de circa 36%, valoare înregistrată între 2014 – 2017. Dinamica bună se datorează strategiei de extindere internațională, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităților anumitor piețe de desfacere, cât și extinderea portofoliului cu game inovatoare și revoluționare.

MAI MULTE DETALII
27 aprilie 2018
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță campania de responsabilitate socială corporativă „Unirea la feminin”, dedicată ridicării nivelului de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România. Proiectul de CSR, prin care româncele sunt încurajate să acorde sprijin femeilor din anumite comunități vulnerabile reprezintă o continuare a inițiativelor dedicate publicului […]

MAI MULTE DETALII