Cluj-Napoca, 29 aprilie 2015: Farmec marchează o premieră în Romania: primele deodorante antiperspirante Gerovital H3 Evolution cu Acid Hialuronic. Specialiștii Farmec au inovat deodorante care asigură pe lângă protecția îndelungată sporită, o hidratare intensă pentru pielea sensibilă din zona axiIară. Deodorantele antiperspirante Gerovital H3 Evolution sunt disponibile în trei sortimente a căror eleganță și feminitate […]
MAI MULTE DETALIIPresa
Cluj-Napoca, 15 aprilie 2015 : Farmec dă startul unei noi competiții online, la finalul căreia 25 de câștigători vor participa la primul Atelier de Selfie din România, susținut de artistul Dorian Popa, ambasadorul gamei Gerovital Happiness și de fotograful Dragoș Asaftei. Pentru a intra în competiție, concurenții trebuie să își facă un selfie alături de […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 23 martie 2015: Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a primit astăzi vizita Alteței Sale Regale Principesa Moștenitoare Margareta a României, Custode al Coroanei României. Alteța Sa Regală a fost însoțită de Altețea Sa Imperială și Regală Arhiducesa Maria Magdalena a Austriei, fiica Principesei Ileana a României. „Pentru Farmec, o companie cu […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 19 martie 2015: Compania Farmec a susținut, in calitate de co-organizator, evenimentul de aniversare a 25 de ani de activitate a Fundației Ana Aslan, organizație non-guvernamentală dedicată păstrării moștenirii științifice a Prof. Dr. Ana Aslan, unul dintre cei mai importanți medici gerontologi din lume și fondatoarea primului institut de gerontologie la nivel internațional. Evenimentul […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 2 martie 2015: Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat anul 2014 cu o cifră de afaceri de 152 de milioane de lei (34 milioane de Euro), în creștere cu peste 10 % față de 2013, când a înregistrat 138 de milioane de lei. „Investiții totale în valoare de peste 10 […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 24 noiembrie 2014: 1 Decembrie este un simbol al unității și identității naționale, iar Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, lansează „Pașaport Gerovital”, campania prin care românii pot fi acum mai aproape de compatrioții din afara țării și de simbolurile României. Campania se va derula în perioada 1-3 decembrie, iar românii le […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 28 octombrie 2014: Cu ocazia Zilei Naționale a României, Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, sărbătorește frumusețea românească printr-o surpriză pregătită consumatorilor care trec pragul Magazinului Farmec din strada București nr. 55. Astfel, în perioada 1-3 decembrie, clienții vor fi întâmpinați la intrarea în magazinul din cadrul Centrului de Frumusețe Farmec cu […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 28 octombrie 2014: Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, susține, prin toate acțiunile desfășurate, valorile românești autentice atât în țară, cât și peste hotare. Astfel, compania clujeană a devenit partenerul principal al campaniei de imagine NICE TO MEET YOU, care are ca obiectiv schimbarea percepției cetățenilor străini față de România. Proiectul va […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 30 septembrie 2014: Farmec lansează prima gamă de produse dermatocosmetice din portofoliul companiei, Gerovital H3 DERMA+ Prof. Dr. Ana Aslan. Concepută în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății pentru a răspunde diferitelor tipuri de probleme ale pielii și părului, noua gamă poartă emblema Pharmaceutical Concept și va fi comercializată exclusiv în farmacii. Gerovital H3 […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 17 septembrie 2014 :Partenerul elen al companiei Farmec, Firma G2D SPC, deschide al doilea magazin de brand din Grecia, în orașul Katerini, la numai o lună după inaugurarea primului centru comercial Farmec din această țară, în Salonic. Noul magazin din Katerini este amplasat în centrul orașului, într-o zonă intens circulată pietonal, păstând conceptul unitar […]
MAI MULTE DETALII