Meniu companie

Presa

28 ianuarie 2013
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 28 ianuarie 2013: Încă din cele mai vechi timpuri, femeile s-au bucurat de generozitatea naturii, care a avut întotdeauna grijă de frumuseţea lor. Produsele bogate în ingrediente naturale sunt şi astăzi printre preferatele consumatoarelor, motiv pentru care Farmec Cluj-Napoca a dezvoltat o nouă gamă – Farmec Natural – care conţine produse de îngrijire a […]

MAI MULTE DETALII
15 ianuarie 2013
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 14 ianuarie 2013: În urma unui amplu audit de certificare în acord cu Standardul ISO 22716:2007, realizat de firma SGS, ce a avut loc anul trecut, Farmec Cluj-Napoca primește Certificatul de Bună Practică de Fabricație (cGMP – „Cosmetics-Good Manufacturig Practice”), ce reprezintă o garanție că procesele şi produsele finite sunt fabricate şi controlate după […]

MAI MULTE DETALII
29 noiembrie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 29 noiembrie 2012: Cu ocazia sărbătorilor de anul acesta, Farmec lansează Ziua Cadourilor pentru a veni în ajutorul clienților care vor să ofere un cadou special persoanelor dragi. Astfel, între 1 – 3 Decembrie şi 17 – 19 Decembrie, printr-o simplă comandă plasată pe www.farmec.ro şi achitată online, clienții pot suprinde plăcut persoanele la […]

MAI MULTE DETALII
20 noiembrie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 20 noiembrie 2012: Soluția pentru o manichiură sănătoasă și perfect îngrijită se află acum la îndemâna noastră. Farmec a lansat noua gamă Tratament Expert, care conține o serie de produse ce fortifică structura unghiei, păstrându-le în același timp elasticitatea, cresc rezistența la rupere sau exfoliere și ajută la îndepărtarea rapidă a cuticulelor. Unghiile tari, […]

MAI MULTE DETALII
12 noiembrie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 12 noiembrie 2012: “Hai să aducem România acasă” a fost desemnată cea mai bună campanie de responsabilitate socială în cadrul celei de-a șaptea ediții a Premiilor PIAȚA, desfășurate anul acesta. Campania „Hai să aducem România acasă” a fost dezvoltată sub umbrela brandului Gerovital, având ca scop sprijinirea sportivilor români la Jocurile Olimpice din 2012, […]

MAI MULTE DETALII
6 noiembrie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 06 noiembrie 2012 – Ioana Păcurar a reuşit să suprindă cel mai bine “Spiritul Farmec” şi a câştigat provocarea lansată acum o săptămână! Poza ei a reuşit să cucerească juriul şi i-a adus un premiu în valoare de 300 lei, care va fi acordat în produse Farmec. În plus, poza realizată de Ioana Păcurar […]

MAI MULTE DETALII
22 octombrie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 22 octombrie 2012: Un zâmbet frumos poate fi cartea de vizită a fiecăruia dintre noi, indiferent de vârstă sau momentul care ne provoacă acest gest. Dincolo de partea estetică, un zâmbet sănătos este suma mai multor factori cărora fiecare dintre noi trebuie să le acordăm importanţă. Conform unui studiu desfăşurat de compania de cercetare […]

MAI MULTE DETALII
18 octombrie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 18 octombrie 2012 – În data de 22 octombrie 2012, onlinerii clujeni care folosesc aplicatia Instagram pe telefoanele mobile sunt aşteptaţi la Farmec pentru a surprinde “Spiritul Farmec”. Aceştia vor avea parte de un tur special care va include secţia de cosmetice, laboratorul de eficacitate sau laboratorul de cercetare, fiecare urmând să pozeze, folosindu-se […]

MAI MULTE DETALII
17 septembrie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 17 septembrie 2012 – Gerovital ocupă locul I în Topul produselor de îngrijire, conform rezultatelor făcute publice de către Unlock Market Research pentru revista Biz. Evaluarea nu s-a făcut din perspectiva financiară, ci din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate, acordată de către consumatori. Mai mult, Gerovital ocupă locul doi în Top 50 branduri […]

MAI MULTE DETALII
27 august 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 27 august 2012: FARMEC Cluj-Napoca a înregistrat venituri de 72,5 milioane de lei în primele şapte luni ale anului, în creştere cu 12,4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul lansării de noi game de produse şi al unor proiecte speciale cu mare priză la public. Astfel, unul dintre vectorii care au […]

MAI MULTE DETALII