Meniu companie

Presa

13 august 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 13 august 2012: Farmec Cluj-Napoca lansează Gerovital Pure, o nouă gamă de săpunuri lichide spumă, cu o formulă fără parabeni, testată dermatologic, ce are la bază extract de rodie ECO certificat şi un complex de ingrediente naturale (glicerina vegetală, albăstrele şi ceai verde). Prospețimea are, de acum, o nouă formă! O cascadă de prospețime […]

MAI MULTE DETALII
2 iulie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 2 iulie 2012: Farmec-Cluj Napoca lansează gama unitară de insecticide Insect-Tox, care include patru produse, cu formulări sigure, acţiune instantă şi efect de lungă durată, destinate combaterii insectelor – Insect-Tox Muşte şi Ţânţari, Insect-Tox Furnici şi Gândaci, Insect-Tox Moli-Mor, Insect-Tox Universal. Gama Insect-Tox are un ambalaj nou, modern, iar capacul are butonul încorporat, devenind […]

MAI MULTE DETALII
27 iunie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 26 iunie 2012: În primele patru luni ale anului, Farmec Cluj-Napoca a înregistrat o cifră de afaceri de aproape 37 mil lei, în creştere cu 8% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Farmec a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 110.9 milioane lei, cu 15,6% mai mare faţă de 2010, […]

MAI MULTE DETALII
6 iunie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 6 iunie 2012 – Noile lacuri de unghii Disco de la Farmec, cu glittere strălucitoare, îţi fac vara şi mai frumoasă, plină de culoare, veselă şi jucăuşă. Lacurile Disco te duc cu gândul la roua dimineţilor de vară, la cerul plin de stele al serilor de august, la disco ball-urile din cluburile de pe […]

MAI MULTE DETALII
5 iunie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 5 iunie 2012 – Farmec lansează promoţia naţională Aur, Argint şi un Bronz Perfect, prin care donează un procent din vânzările generate de Gerovital Sun, echipei Olimpice a României. Promoţia face parte din campania „Hai să aducem România acasă”, prin care Farmec susţine Echipa Olimpică a României la Jocurile Olimpice de la Londra, ca […]

MAI MULTE DETALII
2 aprilie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 02 aprilie 2012: Datorită formulei unice, cu argilă naturală din Munţii Pădurea Craiului şi extract ecocertificat de goji, noua gamă AslaVital Mineralactiv reprezintă soluţia ideală pentru îngrijirea persoanelor care au tenul sensibil. Argila are numeroase proprietăţi benefice, precum cele degresante şi decolorante, are o considerabilă acţiune antitoxică şi o remarcabilă putere de absorbţie. În […]

MAI MULTE DETALII
5 martie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 5 martie 2012: Ridurile sunt unul dintre duşmanii de temut ai oricărei femei, de aceea, contracararea îmbătrânirii pielii şi apariţiei ridurilor devine o prioritate în îngrijirea tenului, mai ales după vârsta de 30 de ani. Pentru a răspunde nevoilor de întreţinere a tenului care dă primele semne de îmbătrânire sau care se confruntă deja […]

MAI MULTE DETALII
14 februarie 2012
Comunicate de presă

Cluj-Napoca, 14 februarie 2012: Farmec Cluj-Napoca a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 110.9 milioane lei (26,2 milioane Euro), înregistrând astfel o creştere a vânzărilor cu 15,6% faţă de 2010 în lei, respectiv 17,5% în Euro. „În 2011, eforturile noastre s-au concentrat pe două direcţii – pe de o parte, am continuat […]

MAI MULTE DETALII
17 octombrie 2011
Comunicate de presă

Bucureşti, 17 octombrie 2011 – Gerovital, cel mai puternic brand românesc de cosmetice, va direcţiona, în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011, 1% din vânzarea produselor sale către Echipa Olimpică a României. Banii vor fi folosiţi pentru pregătirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc în 2012 la Londra. Este primul […]

MAI MULTE DETALII
27 septembrie 2011
Comunicate de presă

București, 26 septembrie 2011. Gerovital, cel mai puternic brand românesc de cosmetice, a încheiat cu Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) un parteneriat pe termen lung, devenind astfel sponsor principal al Echipei Olimpice a României și susținător al acesteia la Jocurile Olimpice din 2012. Parteneriatul este justificat de misiunea socială a mărcii Gerovital de a […]

MAI MULTE DETALII