Gama conţine şerveţele demachiante, intime şi pentru bebeluşi eco-certificate. Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează în România, în calitate de unic distribuitor, gamă de şerveţele umede BioGenya, formată din trei produse care acoperă necesităţi diferite de îngrijire a pielii – demachierea tenului, igiena intimă şi igiena copiilor. Produsele sunt realizate din […]
MAI MULTE DETALIIPresa
Produsele Farmec au fost deosebit de apreciate în cadrul unui eveniment internaţional organizat de France Telecom în Polonia. Orange România a selectat trei dintre cele mai cunoscute branduri româneşti: Gerovital, Dacia şi Rom pentru a fi prezente în cadrul standului dedicat României la un târg internaţional de idei desfăşurat în Polonia, la sfârşitul lunii noiembrie. […]
MAI MULTE DETALIIDecizia adoptată marchează orientarea companiei spre inovaţie şi creşterea exporturilor în următorii ani. Începând cu luna ianuarie, Mircea Turdean este noul Director General al Farmec Cluj-Napoca. Mircea Turdean a preluat această funcţie de la Mirela Lupaş, cea care a asigurat interimatul în perioada august–decembrie 2009, după retragerea Mihaelei Turdean de la conducerea companiei. După un […]
MAI MULTE DETALIIRelocarea reprezentanţei într-un spaţiu nou s-a realizat printr-o investiţie de 6,5 milioane lei. Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a inaugurat recent nouă reprezentanţă din Bucureşti, unul dintre cele mai importante centre din reţeaua de distribuţie a companiei. Lucrările la nouă clădire au debutat în 2007, depozitul şi corpul administrativ intrând în […]
MAI MULTE DETALIIFarmec Cluj-Napoca a încheiat primul trimestru al anului cu o cifră de afaceri de 21 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2009. De asemenea, primele luni ale anului au adus o creştere a producţiei fizice şi creşterea productivităţii muncii, datorate măsurilor adoptate pentru optimizarea normelor de producţie, reducerea stocurilor […]
MAI MULTE DETALIIFarmec Cluj-Napoca a încheiat primele şase luni ale anului cu o cifră de afaceri de 42,5 milioane ron şi o creştere de 13% a vânzărilor pe piaţa internă, care constituie 90% din totalul vânzărilor Farmec. Pe canalele de distribuţie, compania a înregistrat creşteri semnificative, respectiv: o creştere de 24,86% pe canalul key account, comparativ cu […]
MAI MULTE DETALIIÎncepând cu luna iulie 2009, Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător de cosmetice din România, are un nou Director Economic, în persoana lui Mircea Stanceanu, 51 de ani, care va coordona activităţile financiare ale companiei şi ale reprezentanţelor din toată ţara. Mircea Stănceanu vine la Farmec după ce a ocupat timp de 8 ani poziţia […]
MAI MULTE DETALIIFarmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat prima jumătate a anului cu o creştere de 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, menţinând ritmul de creştere stabilit la finele primului trimestru. Astfel, vânzările companiei la şase luni au ajuns la 46,7 milioane RON. Conform rezultatelor Nielsen, […]
MAI MULTE DETALII