Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator român de cosmetice, relansează Crema Farmec pentru pete, pistrui şi albirea tenului într-o nouă variantă, cu un design mai prietenos şi vizibilitate crescută la raft. Crema, cu acizi din fructe, ulei de orez şi acid ferulic, decolorează şi atenuează pistruii şi petele pigmentare provocate de expunerea la soare, previne […]
MAI MULTE DETALIIPresa
Cluj-Napoca, 1 octombrie 2010 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a schimbat ambalajul Cremei pentru mâini cu Glicerină, unul dintre cele mai căutate produse în sezonul rece. Crema redă supleţea şi aspectul natural mâinilor deshidratate, supuse zilnic acţiunii factorilor de mediu şi agenţilor de curăţare. "Crema pentru mâini cu glicerină Farmec […]
MAI MULTE DETALIIGama Gerovital H3 Evolution, lansată la începutul anului printr-o campanie integrată de comunicare, a impulsionat vânzările produselor Gerovital pe primele opt luni, pe segmentul de îngrijire facială. Cluj-Napoca, 22 octombrie 2010 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a obţinut miercuri, în cadrul galei de decernare a Premiilor Piaţa, ediţia a V-a, […]
MAI MULTE DETALIICompania îşi menţine pozitia de lider de piaţă cantitativ în segmentul produselor de îngrijire facială şi al demachiantelor. Cluj-Napoca, 8 noiembrie 2010 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 72 milioane lei, în creştere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a […]
MAI MULTE DETALIICompania şi-a menţinut ritmul de creştere pe parcursul anului şi vizează o evoluţie similară şi în 2011. Cluj-Napoca, 2 februarie 2011 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2010 cu o cifră de afaceri de 95,9 milioane lei, în creştere cu 10% faţă de 2009. Mărcile din portofoliul companiei […]
MAI MULTE DETALIINoua gamă, formată din 12 produse pentru ten, corp şi păr, are la bază o formulă cu extract organic de floare-de-colţ şi este lipsită de parabeni şi alergeni. Cluj-Napoca, 24 februarie 2011 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează prima gama completă fără conservanţi – Gerovital Plant – dedicată femeilor cu […]
MAI MULTE DETALIIFarmec Cluj-Napoca lansează pe Trilulilu.ro o serie de filme care redau povestea din spatele produselor cosmetice şi invită utilizatorii să urmărească cele mai importante etape din procesul de fabricare a produselor cosmetice Gerovital Plant. Cluj-Napoca, 1 martie 2011 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice şi Trilulilu, cel mai vizitat site românesc, […]
MAI MULTE DETALIINoua gamă de protecţie solară de la Farmec cu extract organic de rodie. Cluj-Napoca, 10 mai 2011 – Farmec Cluj-Napoca lansează Gerovital Sun, o nouă gamă de protecţie solară, cu o formulă inovatoare, ce are la bază un complex BIO protector, bogat în rodie, care se regăseşte fie sub formă de ulei organic, fie sub […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 16 mai 2011 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane de lei (5,8 milioane euro), cu 15,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii vânzărilor produselor din gama Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant […]
MAI MULTE DETALIICluj-Napoca, 5 iulie 2011 – Conform studiului „Top 50 branduri fascinante din România”, Gerovital se plasează pe primul loc între mărcile din Transilvania incluse în clasamentul final. Astfel, Gerovital devine “brandul fascinant” din portofoliul companiei FARMEC care are capacitate de a inova continuu și abilitatea de a provoca, brandul care inspiră încredere, pasiune, creativitate pentru […]
MAI MULTE DETALII