Meniu companie

Presa

21 ianuarie 2021
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță bilanțul anului 2020 pentru rețeaua de magazinde brand și magazinul online, de la gamele și produsele cele mai vândute, la servicii și noutăți introduse. , , „Anul 2020 a fost un an de conștientizare și schimbare de comportament pentru consumatori și un an al adaptării pentru […]

MAI MULTE DETALII
22 decembrie 2020
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, susține comunitățile locale prin acțiunile inițiate în cadrul campaniei #Oamenicufarmec. Lansată în prima parte a acestui an, campania #Oamenicufarmec a debutat cu un manifest pentru activarea frumuseții interioare și a recunoștinței într-o perioadă dificilă pentru toți. , , Oferind ca exemplu acțiunile celor din prima linie, ale […]

MAI MULTE DETALII
14 decembrie 2020
Comunicate de presă

În perioada sărbătorilor de iarnă, Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, vine în întâmpinarea consumatorilor cu promoții avantajoase pentru cele mai apreciate produse din portofoliu, casete cadou și servicii dedicate, disponibile în magazinele fizice Farmec și Gerovital și în magazinul online www.farmec.ro. , , „În fiecare an, dorim să răsplătim fidelitatea consumatorilor noștri […]

MAI MULTE DETALII
24 noiembrie 2020
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, își extinde portofoliul prin lansarea liniei Perfect Look, sub umbrela gamei Gerovital H3 Evolution. Astfel, specialiștii Gerovital au creat produse complementare celor existente, dezvoltate după ultimele tendințe în cosmetologie, având o acțiune duală, atât de îngrijire, cât și de înfrumusețare. , , Inovația adusă de noua gamă […]

MAI MULTE DETALII
12 noiembrie 2020
Comunicate de presă

Național, 10 noiembrie 2020 , , Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță promoții avantajoase, exclusive în cadrul campaniei de Black Friday. Ofertele sunt valabile în rețeaua celor 30 de magazine Farmec și Gerovital din țară, precum și la achizițiile din magazinul online. , , Campania Magic Black Friday va fi derulată în […]

MAI MULTE DETALII
8 octombrie 2020
Comunicate de presă

 Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță parteneriatul strategic cu CFR Cluj și Academia „Juniorii Alb și Vișiniu Cluj”, destinată descoperirii și pregătirii tinerelor talente pentru fotbalul de performanță. Bazat pe valori comune, cum sunt tradiția, performanța și profesionalismul, parteneriatul aduce împreună două branduri clujene puternice: CFR, campioana României din ultimii 3 ani […]

MAI MULTE DETALII
30 septembrie 2020
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Classic, într-un design nou, modernizat și anunță parteneriatul cu actrița Medeea Marinescu, în calitate de brand ambasador al gamei. Sub conceptul creativ „Clasic feminin. Mereu actual”, ce subliniază faptul că într-o lume dominată de trenduri trecătoare, clasicul rămâne la fel de actual și […]

MAI MULTE DETALII
24 septembrie 2020
Comunicate de presă

Național, 24 septembrie 2020 , , Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, obține pentru al treilea an consecutiv titlul de „Best New Non-Food Product”, în cadrul competiției Progresiv Awards. , Distincția a fost acordată fiolelor Gerovital Men, Farmec fiind primul producător român de cosmetice care a lansat produse pentru bărbați sub formă de […]

MAI MULTE DETALII
19 august 2020
Comunicate de presă

Național, 19 august 2020 , , Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se implică în continuare în susținerea scenei culturale autohtone, prin prelungirea parteneriatelor de tradiție și dezvoltarea unora noi. Deși pandemia a adus noi provocări pentru industria cosmetică, producătorul clujean a înțeles rolul important pe care îl au companiile pentru continuitatea evenimentelor […]

MAI MULTE DETALII
27 iulie 2020
Comunicate de presă

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se află pe un trend ascendent şi în 2020, înregistrând o creștere cu peste 7% în prima jumătate a anului față de aceeași perioadă a anului 2019. , , „Contextul actual, care ne-a proiectat pe toți într-o altă realitate cu care a trebuit să ne obișnuim, a […]

MAI MULTE DETALII