Farmec Cluj-Napoca lansează pe Trilulilu.ro o serie de filme care redau povestea din spatele produselor cosmetice şi invită utilizatorii să urmărească cele mai importante etape din procesul de fabricare a produselor cosmetice Gerovital Plant.
Cluj-Napoca, 1 martie 2011 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice şi Trilulilu, cel mai vizitat site românesc, invită utilizatorii site-ului să intre în culisele frumuseţii, printr-o serie de filme care deschid porţile fabricii de cosmetice Farmec. Imaginile din laboratoarele Farmec surprind modul în care a fost creată noua gamă Gerovital Plant – prima gamă completă, 100% românească, fără conservanţi.
Seria de filme, formată din patru episoade, prezintă imagini inedite din fabrica Farmec, testimoniale şi explicaţii ale specialiştilor Farmec privind noua gamă Gerovital Plant, dar şi producţia de cosmetice, în general. Utilizatorii dornici să afle povestea produselor, o vor găsi se Trilulilu, la adresa http://www.trilulilu.ro/povestea-gamei-gerovital-plant , unde vor mai avea ocazia să intre în contact cu specialiştii din laboratoarele Farmec şi să participe la un concurs.
“Consumatorii evaluează un produs cosmetic în funcţie de ingrediente, beneficii, textură, parfum, ambalaj, însă întregul proces care se află în spatele lui este foarte complex”, declară Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca.
“Ne dorim ca cei care vizualizează filmele să observe minuţiozitatea, grija şi rigurozitatea cu care se realizează cremele cosmetice din gamele Farmec, condiţiile de strictă igienă din secţia de producţie, care sunt similare celor din fabricile farmaceutice, pentru a avea întreaga imagine a produselor Farmec. Am ales să ilustrăm tot acest proces prin povestea gamei Gerovital Plant, nu numai pentru că este cea mai recentă inovaţie Farmec, ci şi pentru că este un produs original, fără conservanţi, cu extract bio de floare de colţ”.
“Suntem foarte încântaţi de colaborarea cu Farmec pentru că aceasta confirmă faptul că brandurile mari mizează pe video online ca pe o componentă importantă în strategia lor de comunicare. În exclusivitate pe Trilulilu, prin Povestea gamei Gerovital Plant, se poate vedea nivelul calitativ și profesionalismul cu care specialiștii Farmec realizează cele mai bine vândute produse de înfrumusețare din România.Când două branduri clujene de succes îşi dau mâna şi colaborează, rezultatul nu poate fi decât unul pozitiv. Suntem convinşi de succesul celor patru filme care prezintă povestea gamei Gerovital Plant şi vă invit să le vizionăm împreună”, a declarat Călin Biriş, Directorul de Marketing Trilulilu.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Produsele Farmec sunt prezente în peste 30 de ţări din întreaga lume, ca Japonia, Iran, Spania, Italia, Portugalia, Grecia, Ungaria, Slovacia, Republica Moldova, Cehia, Norvegia, Croaţia, Thailanda, Liban, Iordania, Kuwait, EAU, Coreea de Sud, SUA. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital. Competitorii direcţi ai companiei sunt L’Oreal Paris, Beiersdorf , Unilever, Elmi Prodfarm, Johnson&Johnson.
Despre Trilulilu
Trilulilu este cea mai mare comunitate online din România, unde vizitatorii pot urmări şi contribui cu clipuri video, audio şi imagini. Trilulilu a fost lansat în ianuarie 2007, fiind în prezent cel mai vizitat site românesc, cu peste 3 milioane de vizitatori unici lunar.