Cluj-Napoca, 14 iulie 2014 – Firma G2D SPC, partenerul elen al Farmec, deschide primul magazin de brand din Grecia, în Salonic, principalul oraș din regiunea greacă Macedonia. Magazinul dedicat consumatorilor din piața elenă păstrează conceptul centrului modern inaugurat în octombrie 2013 la Cluj-Napoca, invitându-și vizitatorii să descopere viziunea Farmec asupra frumuseții.
„Produsele Farmec sunt apreciate în rândul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oraș ca mărime din Grecia, un centru universitar important și fosta Capitală Europeană a Culturii din 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne determina să credem ca orașul Salonic este foarte potrivit pentru a găzdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din Grecia”, a spus Mircea Turdean, Directorul General Farmec.
Vizitatorii pot regăsi pe rafturile noului magazin mărcile Farmec îndrăgite de consumatorii din întreaga lume, printre care nou-lansatele game Gerovital H3 Classic și Gerovital H3 Retinol (reinventarea formulei primelor cosmetice antiîmbătrânire din lume), Gerovital H3 Evolution, Aslavital Mineralactiv și Aslavital Lift Instant, Gerovital Plant, Gerovital Plant Tratament, precum și multe altele.
Magazinul din Salonic este primul de acest fel din Grecia, urmând ca în perioada imediat următoare, conform strategiei partenerului nostru, să continue deschiderea de noi magazine partenere de brand și în alte localități importante. Produsele Farmec sunt prezente pe piața elenă și în SPA-urile anumitor hoteluri, precum cel al Hotelului Porto Carras 5* din Halkidiki, unde sunt folosite în cadrul tratamentelor de înfrumusețare oferite clienților.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.
Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
„Produsele Farmec sunt apreciate în rândul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oraș ca mărime din Grecia, un centru universitar important și fosta Capitală Europeană a Culturii din 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne determina să credem ca orașul Salonic este foarte potrivit pentru a găzdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din Grecia”, a spus Mircea Turdean, Directorul General Farmec.
Vizitatorii pot regăsi pe rafturile noului magazin mărcile Farmec îndrăgite de consumatorii din întreaga lume, printre care nou-lansatele game Gerovital H3 Classic și Gerovital H3 Retinol (reinventarea formulei primelor cosmetice antiîmbătrânire din lume), Gerovital H3 Evolution, Aslavital Mineralactiv și Aslavital Lift Instant, Gerovital Plant, Gerovital Plant Tratament, precum și multe altele.
Magazinul din Salonic este primul de acest fel din Grecia, urmând ca în perioada imediat următoare, conform strategiei partenerului nostru, să continue deschiderea de noi magazine partenere de brand și în alte localități importante. Produsele Farmec sunt prezente pe piața elenă și în SPA-urile anumitor hoteluri, precum cel al Hotelului Porto Carras 5* din Halkidiki, unde sunt folosite în cadrul tratamentelor de înfrumusețare oferite clienților.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro. Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.
Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company