Partenerul din Franța Carlgin Sasu a deschis primul magazin de brand Gerovital la Menton, una dintre cele mai cunoscute stațiuni de pe Coasta de Azur, situată la 40 de km est de Nisa. Noul magazin îmbină elemente ale designului modern existente în toate centrele Farmec cu detalii inspirate din stilul mediteranean. Este ușor accesibil publicului francez și turiștilor, fiind situat în apropierea Galeriilor Lafayette Menton.
Vizitatorii noului magazin pot găsi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica de la Cluj Napoca, precum și marci traditionale, îndrăgite de consumatori din toate colțurile lumii. Astfel, de la noul magazin Gerovital din Menton pot fi achizitionate produsele din recent lansata gamă Gerovital Happiness, adresată publicului tânăr, noile deodorante cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution, precum și produsele din gama de dermatocosmetice, Gerovital H3 Derma+. Alături de acestea, vizitatorii se mai pot bucura și de gamele Gerovital H3 Classic și Aslavital, precum și de alte produse pentru îngrijire personală din portofoliul Farmec.
Magazinul de brand din Menton este primul centru inaugurat în afara țării anul acesta, după ce, în 2014 au fost inaugurate alte două magazine de brand în Grecia, la Salonic şi Katerini. Primul magazin din afara țării, de acest fel, ce are la baza un parteneriat de tip franciza a fost inaugurat în 2003 în Sharjah, Emiratele Unite Arabe. Urmatorul pas a fost facut in 2013 prin deschiderea unui centru similar în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Piata Corvin.
În România, Farmec deține şase magazine proprii în Cluj Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu Mureș. Magazinul dedicat consumatorilor clujeni face parte dintr-un proiect mai amplu, respectiv din Centrul de Frumusețe Farmec, unde consumatorii se pot bucura de cele mai îndrăgite produse din portofoliul companiei, alături de o gamă extinsă de tratamente de ultimă generaţie.
Deschiderea acestor magazine este parte a strategiei pe termen lung prin care Farmec urmărește extinderea prezenței produselor sale pe piețele internaționale.
În prezent produsele Farmec ajung în peste 40 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Macedonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada, EAU, Liban, Iordania.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 40 țări.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
Vizitatorii noului magazin pot găsi pe rafturi cele mai noi game produse la fabrica de la Cluj Napoca, precum și marci traditionale, îndrăgite de consumatori din toate colțurile lumii. Astfel, de la noul magazin Gerovital din Menton pot fi achizitionate produsele din recent lansata gamă Gerovital Happiness, adresată publicului tânăr, noile deodorante cu Acid Hialuronic Gerovital H3 Evolution, precum și produsele din gama de dermatocosmetice, Gerovital H3 Derma+. Alături de acestea, vizitatorii se mai pot bucura și de gamele Gerovital H3 Classic și Aslavital, precum și de alte produse pentru îngrijire personală din portofoliul Farmec.
Magazinul de brand din Menton este primul centru inaugurat în afara țării anul acesta, după ce, în 2014 au fost inaugurate alte două magazine de brand în Grecia, la Salonic şi Katerini. Primul magazin din afara țării, de acest fel, ce are la baza un parteneriat de tip franciza a fost inaugurat în 2003 în Sharjah, Emiratele Unite Arabe. Urmatorul pas a fost facut in 2013 prin deschiderea unui centru similar în Budapesta, într-o clădire monument istoric din zona Piata Corvin.
În România, Farmec deține şase magazine proprii în Cluj Napoca, Arad, Timișoara şi Târgu Mureș. Magazinul dedicat consumatorilor clujeni face parte dintr-un proiect mai amplu, respectiv din Centrul de Frumusețe Farmec, unde consumatorii se pot bucura de cele mai îndrăgite produse din portofoliul companiei, alături de o gamă extinsă de tratamente de ultimă generaţie.
Deschiderea acestor magazine este parte a strategiei pe termen lung prin care Farmec urmărește extinderea prezenței produselor sale pe piețele internaționale.
În prezent produsele Farmec ajung în peste 40 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Macedonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada, EAU, Liban, Iordania.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, este un brand emblemă pentru România, al cărui portofoliu impresionează o lume întreagă prin produse mereu actuale și moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are acreditări internaționale ale proceselor de fabricație și comercializează produsele din portofoliu în peste 40 țări.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company