Cluj-Napoca, 16 mai 2011 – Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat în primul trimestru al anului venituri de 24,4 milioane de lei (5,8 milioane euro), cu 15,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul creşterii vânzărilor produselor din gama Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.
În 2010, compania Farmec a avut vânzări de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro), cu 10% mai mult decât în 2009, iar pentru acest an se preconizează o creştere de cel puţin 7%.
„Consumatorii au răspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piaţă produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor şi cerinţelor lor. Pe de altă parte, noua gamă Gerovital Plant, lansată la începutul acestui an şi urmată de o campanie puternică de promovare, atât în mediile de comunicare clasice, TV şi print, cât şi în mediul online, începe să confirme aşteptările şi să urce puternic în vânzări”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
În primul trimestru al anului, cele mai dinamice game de produse, din punct de vedere al vânzărilor, au fost Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.
Farmec SA produce şi vinde în România şi alte peste 30 de ţări un număr de peste 400 mărci de produse, atât pe segmentul cosmeticelor, cât şi pe cel de curăţenie şi îngrijire a locuinţei. Cele mai bine vândute game la export sunt Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution – ambele fiind game antiaging şi Gerovital Plant sau AslaVital.
Conform datelor Nielsen, în 2010, pe segmentul de îngrijire a feţei, brandul Gerovital se menţine lider de piaţă cantitativ, înregistrând o cotă de 16,10%. Laptele Doina, este în continuare cel mai bine vândut demachiant pe piaţa din România, având o cotă cantitativă de 17,32%. De asemenea, cremele de mâini sub brandul Farmec sunt lider de piaţă cantitativ şi valoric. În segmentul tratamentelor de păr, Gerovital este lider valoric, cu o cotă de piaţă de 18,3%.
Gamele Nufăr şi Triumf, destinate curăţării băii şi bucătăriei, se menţin de câţiva ani ca lideri absoluţi pe segmentele aferente, în volum şi valoare, fiind foarte diversificate şi oferind un raport foarte bun calitate-preţ.
„Al doilea trimestru al anului a început de asemenea sub auspicii bune pentru noi, şi ne aşteptăm ca produsele de îngrijire specifice sezonului de vară să impulsioneze şi mai mult vânzările Farmec. Pe termen mediu şi lung, investiţiile realizate în primul trimestru al anului pentru achiziţia de noi echipamente, cât şi faptul că o nouă secţie de produse de curăţenie, în conformitate cu standardele GMP, este în curs de finalizare, ceea ce înseamnă că vom beneficia de o tehnologie de fabricaţie de ultimă generaţie, de spaţii mai moderne de lucru şi de creşterea fluxului de producţie, vor duce cu siguranţă la creşterea performanţei în muncă dar şi la creşterea calităţii produselor, ceea ce se va reflecta şi în cifra de afaceri”, a declarat Mircea Turdean.
În 2010, compania Farmec a avut vânzări de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro), cu 10% mai mult decât în 2009, iar pentru acest an se preconizează o creştere de cel puţin 7%.
„Consumatorii au răspuns pozitiv la demersurile noastre de a oferi pe piaţă produse inovatoare, de calitate, adaptate nevoilor şi cerinţelor lor. Pe de altă parte, noua gamă Gerovital Plant, lansată la începutul acestui an şi urmată de o campanie puternică de promovare, atât în mediile de comunicare clasice, TV şi print, cât şi în mediul online, începe să confirme aşteptările şi să urce puternic în vânzări”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.
În primul trimestru al anului, cele mai dinamice game de produse, din punct de vedere al vânzărilor, au fost Gerovital Plant, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Plant Tratament.
Farmec SA produce şi vinde în România şi alte peste 30 de ţări un număr de peste 400 mărci de produse, atât pe segmentul cosmeticelor, cât şi pe cel de curăţenie şi îngrijire a locuinţei. Cele mai bine vândute game la export sunt Gerovital H3, Gerovital H3 Evolution – ambele fiind game antiaging şi Gerovital Plant sau AslaVital.
Conform datelor Nielsen, în 2010, pe segmentul de îngrijire a feţei, brandul Gerovital se menţine lider de piaţă cantitativ, înregistrând o cotă de 16,10%. Laptele Doina, este în continuare cel mai bine vândut demachiant pe piaţa din România, având o cotă cantitativă de 17,32%. De asemenea, cremele de mâini sub brandul Farmec sunt lider de piaţă cantitativ şi valoric. În segmentul tratamentelor de păr, Gerovital este lider valoric, cu o cotă de piaţă de 18,3%.
Gamele Nufăr şi Triumf, destinate curăţării băii şi bucătăriei, se menţin de câţiva ani ca lideri absoluţi pe segmentele aferente, în volum şi valoare, fiind foarte diversificate şi oferind un raport foarte bun calitate-preţ.
„Al doilea trimestru al anului a început de asemenea sub auspicii bune pentru noi, şi ne aşteptăm ca produsele de îngrijire specifice sezonului de vară să impulsioneze şi mai mult vânzările Farmec. Pe termen mediu şi lung, investiţiile realizate în primul trimestru al anului pentru achiziţia de noi echipamente, cât şi faptul că o nouă secţie de produse de curăţenie, în conformitate cu standardele GMP, este în curs de finalizare, ceea ce înseamnă că vom beneficia de o tehnologie de fabricaţie de ultimă generaţie, de spaţii mai moderne de lucru şi de creşterea fluxului de producţie, vor duce cu siguranţă la creşterea performanţei în muncă dar şi la creşterea calităţii produselor, ceea ce se va reflecta şi în cifra de afaceri”, a declarat Mircea Turdean.