“Avem un portofoliu de produse puternic și echilibrat, în care integrăm constant inovații din laboratoarele noastre, și cred că acesta este argumentul principal pentru care ne aleg consumatorii noștri”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. “Suntem bucuroși că eforturile noastre de eficientizare a activității, în paralel cu modernizarea tehnologică a fabricii și cu investițiile importante în marketing și comunicare de brand, au avut rezultate excelente pentru business-ul Farmec”, adaugă acesta.
La rezultatele companiei au contribuit lansările de noi game de produse, cele mai importante fiind produsele pentru ten sensibil Aslavital Mineralactiv, gama de produse pentru îngrijire orală Aslamed, gelurile de duș Gerovital Dermoactiv și săpunurile lichide spumă Gerovital Pure.
Pentru acest an, Farmec își propune o creștere cu cel puțin 10% a cifrei de afaceri și concentrarea eforturilor de consolidare a pozițiilor de top în segmentele pe care activează compania, cu precădere pe cele ale produselor de îngrijire și curățare a tenului, de îngrijire a mâinilor, segmentul produselor de depilare, segmentul produselor de tratament pentru păr, dar și pe segmentul produselor de îngrijire a locuinței.
“În 2013, investițiile noastre vor fi direcționate către cercetare și dezvoltare de produse noi, către modernizarea și îmbunătățirea continuă a proceselor de fabricație, dar și către lărgirea parcului de mașini de distribuție și modernizarea magazinului de prezentare din Cluj-Napoca”, menționează Mircea Turdean. “În plus, ne continuăm strategia de creștere a afacerii prin extinderea distribuției naționale și internaționale, astfel încât să consolidăm la nivel global prezența companiei Farmec cu mărci de renume din portofoliul nostru”, mai spune acesta.
Farmec are în prezent peste 580 de angajați în Cluj-Napoca și în subsidiarele din țară, produsele companiei fiind comercializate prin intermediul a peste 9.000 de comercianți din România și din alte 40 de țări din Europa, Asia și America de Nord.
Compania a dezvoltat parteneriate cu distribuitori din Ungaria, Ucraina și Polonia, o serie de alte țări din regiune fiind luate în considerare pentru anul 2013.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 si din acest an Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter:https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company