Meniu companie

Vânzările FARMEC au crescut cu 12,4% în primele șapte luni ale anului

Cluj-Napoca, 27 august 2012: FARMEC Cluj-Napoca a înregistrat venituri de 72,5 milioane de lei în primele şapte luni ale anului, în creştere cu 12,4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul lansării de noi game de produse şi al unor proiecte speciale cu mare priză la public.
Astfel, unul dintre vectorii care au contribuit la creşterea vânzărilor l-a constituit lansarea în prima parte a acestui an a noii game ASLAVITAL MINERALACTIV, cu o formulă unică bazată pe argilă naturală din Munţii Pădurea Craiului şi extract ecocertificat de goji. Această gamă este hipoalergenică fiind special concepută pentru îngrijirea persoanelor cu tenul sensibil.
De asemnea, la începutul verii, FARMEC în calitate de sponsor oficial al Comitetului Olimpic Român la Jocurile Olimpice de la Londra, a continuat acțiunea de susținere financiară și a lansat o amplă campanie sub deviza ”Aur, Argint şi un Bronz Perfect” în cadrul căreia, a donat un procent din vânzările generate de Gerovital Sun.
“Rezultatele primelor şapte luni ale anului reprezintă o confirmare a calităţii produselor româneşti, cu un raport corect caliate-preț, produse inspirate din nevoile reale ale consumatorilor noștri. Este una dintre cele mai bune demonstraţii că cercetarea românească poate produce bani”, a declarat Mircea Turdean, directorul general al FARMEC SA Cluj-Napoca.
Și pentru restul anului, FARMEC mizează tot pe creşterea cifrei de afaceri, bazându-se nu doar pe vânzările de pe piaţa locală, ci și prin extinderea peste hotare, prin utilizarea avantajului oferit de prestigiul brandului Gerovital peste tot în lume.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul farmec.ro.
În prezent, produsele Farmec ajung pe toate continentele, în ţări din Europa, Asia şi America de Nord, unele dintre principalele pieţe fiind Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite şi ţări din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia. Din 2002, drept recunoaştere a calităţii produselor sale, compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.

Twitter: https://twitter.com/#!/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company