Cluj-Napoca, 19 august 2014: Farmec a înregistrat o creștere cu peste 6% a cifrei de afaceri în prima jumătate a anului 2014, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, principalul producător român de cosmetice, menţine şi în acest an tendinţa unei evoluţii pozitive a cifrei de afaceri, aşa cum s-a întâmplat şi în 2013. In primele 6 luni ale acestui an societatea Farmec a realizat o cifră de afaceri de 75,2 mil. lei, în creștere cu 6,13% față de aceeași perioadă a anului trecut, când s-au realizat 70,8 mil. lei.
„Rezultatele constant favorabile obținute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse și servicii de cea mai bună calitate, precum și strategiei de consolidare a rețelei de parteneri de distribuție. Investim constat în cele mai noi tehnologii și acordăm o atenție deosebită formulărilor produselor, dar și modalității de prezentare a acestora”, a spus Mircea Tudean, Director General Farmec.
În 2014, Farmec a alocat un buget de investiții de 10,7 milioane lei. Din această sumă 6,8 milioane lei sunt direcționate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare, o linie pentru secţia de mase plastice, precum și alte tehnologii performante. Având în vedere strategia societaţii Farmec de a îmbunătăți permanent standardele activității de cercetare şi laborator, în cursul acestui an se implementează un proces de modernizare a laboratoarelor de control al calității.
Vânzările înregistrate în prima jumătate a anului au fost impulsionate în mare măsură de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game de succes în rândul consumatorilor. Astfel, în perioada februarie – iunie, au avut loc extinderea gamelor de produse de curățenie Nufăr și Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe bază de ceară albă și argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colecției de vară a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum și îmbogățirea gamei de oje Farmec Ultrarezistent și lansarea gamei ArganPlus, destinată exclusiv îngrijirii părului. În plus, pe plan local, Farmec a investit în diversificarea serviciilor oferite în cadrul Centrului de Frumusețe din Cluj-Napoca, prin deschiderea unui salon de cosmetică, unde vizitatorii pot beneficia de tratamente de ultimă generație.
Noutățile planificate pentru anul 2014 includ lansarea gamei complete de produse de îngrijire pentru bărbați, Gerovital H3 MEN, precum și pătrunderea pe segmente noi de piață prin lansarea de game ample, la cele mai înalte standarde de calitate.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.
Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 şi Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company
„Rezultatele constant favorabile obținute de Farmec se datorează atât interesului nostru permanent de a le oferi consumatorilor noi produse și servicii de cea mai bună calitate, precum și strategiei de consolidare a rețelei de parteneri de distribuție. Investim constat în cele mai noi tehnologii și acordăm o atenție deosebită formulărilor produselor, dar și modalității de prezentare a acestora”, a spus Mircea Tudean, Director General Farmec.
În 2014, Farmec a alocat un buget de investiții de 10,7 milioane lei. Din această sumă 6,8 milioane lei sunt direcționate către lucrări de retehnologizare, care includ linii de umplere pentru produsele cosmetice şi produsele de întreţinere şi curăţare a locuinţei, două malaxoare, o linie pentru secţia de mase plastice, precum și alte tehnologii performante. Având în vedere strategia societaţii Farmec de a îmbunătăți permanent standardele activității de cercetare şi laborator, în cursul acestui an se implementează un proces de modernizare a laboratoarelor de control al calității.
Vânzările înregistrate în prima jumătate a anului au fost impulsionate în mare măsură de lansarea unor noi produse sau extinderea unor game de succes în rândul consumatorilor. Astfel, în perioada februarie – iunie, au avut loc extinderea gamelor de produse de curățenie Nufăr și Triumf, lansarea produselor noi de depilare pe bază de ceară albă și argan, extinderea gamei Farmec Natural, lansarea colecției de vară a lacurilor de unghii Farmec Collection, precum și îmbogățirea gamei de oje Farmec Ultrarezistent și lansarea gamei ArganPlus, destinată exclusiv îngrijirii părului. În plus, pe plan local, Farmec a investit în diversificarea serviciilor oferite în cadrul Centrului de Frumusețe din Cluj-Napoca, prin deschiderea unui salon de cosmetică, unde vizitatorii pot beneficia de tratamente de ultimă generație.
Noutățile planificate pentru anul 2014 includ lansarea gamei complete de produse de îngrijire pentru bărbați, Gerovital H3 MEN, precum și pătrunderea pe segmente noi de piață prin lansarea de game ample, la cele mai înalte standarde de calitate.
Despre Farmec SA Cluj-Napoca
Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producător român de cosmetice, deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul www.farmec.ro.
Produsele companiei ajung în peste 30 de ţări, principalele pieţe fiind: Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. În ultimii doi ani, strategia de export a fost focusată pe consolidarea distribuţiei în ţările vecine.
Compania deţine Certificatul Internaţional de Calitate ISO 9001:2008, Certificatul Internaţional pentru Managementul de Mediu ISO14001:2004 şi Certificatul de Bună Practică de Fabricație, conform cu cerințele standardului ISO 22716:2007. Din iunie 2008, Farmec deţine drepturile integrale de utilizare a mărcii Gerovital.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăţi legate de brand, sfaturi utile din partea specialiştilor noştri, surprize şi concursuri ne puteţi urmări şi pe conturile noastre de social media.
Twitter: https://twitter.com/farmec
Facebook: facebook.com/farmec.company