Meniu companie

Responsabil achiziții, Cluj-Napoca

Locații şi detalii: Departament Achizitii, sediul central Farmec – Cluj-Napoca

Nivel dorit de experienţă specifică: minim un an experienţă în import și achiziție intracomunitară și negociere cu furnizori.

În calitate de coleg/ă, obiectivul dumneavoastră va fi achiziția de ambalaje și materiale necesare

Responsabilitățile tale:

  • Asigurarea necesarului de repere, în cele mai bune condiții de calitate şi preţ, ţinând cont de necesar;
  • Întocmirea și lansarea comenzilor către furnizori, alături de toate documentele necesare și specifice achizițiilor și importurilor intracomunitare;
  • Monitorizarea recepțiilor și a încadrării în termenele prevăzute de actele normative în vigoare;
  • Comandarea mostrelor şi transmiterea acestora spre testare către departamentele suport și client;
  • Negocierea termenelor de plată, a condițiilor, a transporturilor, în baza cotațiilor de preț primite;
  • Realizarea analizelor necesare și raportarea indicatorilor specifici (mișcarea stocurilor, produse acceptate/respinse, termene de plată, etc.);
  • Identificarea celor mai potriviți furnizori și (re)negocierea condițiilor;
  • Implicarea directă în întocmirea estimarea necesarelor și a bugetului anual aprovizionare.

Cerinţe:

-Studii superioare în domeniul economic sau management;
-Cunostinte de operare PC si de raportare – la nivel avansat;
-Limba engleză la nivel mediu – avansat.

Competenţele pe care am dori să le deții:

-Foarte bune abilități de comunicare în mediul business;
-Munca în echipă și colaborare interdepartamentală;
-Business acumen (cunoașterea tendințelor, gestionarea bugetelor și a contractelor, documentația specifică livrărilor intracomunitare, etc.);
-Time management;
-Meticulozitate, atenție la detalii și foarte bune abilități de lucru cu cifrele;
-Rezolvarea de probleme;
-Negociere;

Ce îți putem oferi:

-Salariul constituit din partea fixă și partea variabilă (conform gradului de îndeplinire al obiectivelor), tichete de masă, premii și bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, etc.), decontarea transportului;
-Oportunitatea de a lucra într-o companie cu tradiție, aflată într-o puternică expansiune.
-Mediu de lucru profesionist și prietenos.

TRIMITE-NE CV-UL TĂU ÎNAPOI LA LISTA JOB-URI

Pentru informaţii suplimentare: [email protected] sau 0734.881.012

Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.

Trimite-ne CV-ul tău

  • Accepted file types: pdf, doc, docx, png, jpg.