Locații şi detalii: Departamentul Vânzări Reprezentanțe- sediul central Farmec, Cluj – Napoca
Nivel dorit de experienţă specifică: Experiență pe o poziţie similară de minim 2 ani;
Număr posturi vacante: 1
Misiunea:
În calitate de coleg/ă, veți fi responsabil/ă de coordonarea activității magazinelor Farmec și Gerovital, la nivelul zonei nord-vest ( include judetele Cluj, Sibiu, Timișoara, Maramures, Satu-Mare, Bihor, Arad, Hunedoara, Alba, Mures).
Responsabilitățile tale:
- -Coordonarea proceselor de vanzare derulate în cadrul magazinelor alocate;
- -Trainingul personalului magazinelor în vederea dezvoltării capacitatilor de vânzare/consiliere;
- -Identificarea oportunităților de dezvoltare a rețelei de magazine, în zona alocată;
- -Realizarea vizitelor regulate în magazinele alocate;
- -Reprezentarea companiei în relatia cu organele statului (alaturi de managerul regional);
- V-erificarea documentelor legale din magazine, conform reglementarilor în vigoare;
-Instruirea personalului magazinelor, în concordanță cu reglementarile legale și/sau regulamentele companiei;
-Organizarea/verificarea graficelor de lucru a personalului magazinelor, conform reglementarilor Codului Muncii; - -Soluționarea situațiilor de criză/conflictuale aparute în cadrul echipelor magazinelor;
-Soluționarea situațiilor de urgență aparute în procesul de funcționare a magazinelor (accidente, lipsă personal, probleme tehnice), în colaborare cu managerul regional;
-Acțiuni de marketing: identificare oportunități și acordarea de suport în implementarea lor
-Monitorizare KPI și propunerea măsurilor de îmbunătățire. Urmărirea implementării lor și a respectării termenelor stabilite;
-Implicarea în retenția angajaților, prin acțiuni concrete de motivare. Suport acordat Beauty adviser-ilor în situații de demotivare, lipsa de eficiență si/sau profesionalism; - -Propunerea acțiunilor de dezvoltare și managementul performanței Beauty adviser-ilor.
Cerinţe:
-Studii superioare;
- -Experianta minim 2 ani într-o poziție de coordonare echipe de vânzări;
-Programe de formare/traininguri în domeniul Vânzărilor și Coordonării echipelor, reprezinta un avantaj;
-Cunostinte pachet Office (word, excel, powerpoint) nivel mediu;
-Permis categoria B și disponibilitate pentru a efectua deplasări la nivelul zonelor menționate, aprox. 70-80% din timp;
-Atitudine orientată către client și focus constant pe obținerea de rezultate.
Competenţele pe care am dori să le deții:
-Excelente abilități de comunicare în mediul business;
-Abilități de negociere la nivel avansat;
-Orientare spre obținere de rezultate;
-Leadership și coordonarea echipei;
-Atitudine proactivă;
-Rezistenta la stres si situatii neprevazute;
-Inovare;
Ce îți putem oferi:
-Oportunitatea de a vă dezvolta într-o companie cu tradiție și într-un mediu dinamic și provocator;
-Pachet salarial dinamic (parte fixă + parte variabilă), prime ocazionale, primă de vacanță, tichete de masă, mașină de serviciu, discounturi pentru achiziția de produse și servicii Farmec.
Pentru informaţii suplimentare: [email protected] sau 0734.881.015
Numai candidaţii selectaţi vor fi invitaţi la un interviu, a cărui dată va fi stabilită de comun acord cu aceştia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate şi în deplină confidenţialitate.
Compania îşi rezervă dreptul de a testa competenţele declarate de către candidaţi.